/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Original krumtap.
Fra : hot50
Vist : 383 gange
20 point
Dato : 05-05-03 12:05

Jeg ville bare vide om en original krumtap kan holde til at jeg putter en malosi 47 mm sport kit i. hvis ikke hvad skal jeg købe.

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 30 point
Dato : 05-05-03 13:40

det holder nok i starten, men der vil nok ikke gå længe før den smadre....

Du skal have fat i en racerkrumptap, fx. en Malossi RHQ...

lad være med at købe den fra protuna, da du ikke får særligt meget for pengene....

Godkendelse af svar
Fra : hot50

Dato : 05-05-03 17:36

det var ikke det jeg havde ventet jon. jeg har fået at vide lige idag at det sagtens holder af en fra mopedgallery.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-05-03 22:34

Det er jeg temmelig sikker på at den ikke gør !

men ok, det kommer jo an på hvormeget man tør satse, jeg ville ikke turde, da det kan resultere i en fuldkommen smadret motor....

btw, hvem fra mopedgallery siger det ? Jeg kender en del der inde såe er bare nysgerrig....

Jon - Moped.dk