/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Notebook til løs skærm
Fra : jeb3
Vist : 719 gange
100 point
Dato : 12-07-10 08:28

Min mand er ikke særlig it-minded, men da han kører lastbil, kunne det jo være sjovt at vi kunne snakke over nettet en gang imellem om aftenen.

Kan man købe en notebook med lille skærm, og tilslutte det tv han har med ? (det dur som pcskærm også. Har prøvet på den stationære hjemme) :)

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 12-07-10 08:42

Citat
Kan man købe en notebook med lille skærm, og tilslutte det tv han har med ?

Hvis den "lille" notebook har mulighed for tilkobling af anden skærm, er det da ikke noget problem

Men var det ikke nemmere blot at bruge en alm. notebook og dens egen skærm - 15-17" billede er vel nok

Godkendelse af svar
Fra : jeb3

Dato : 12-07-10 08:49

Ups - lige den forkerte knap :)
Ville bare lige sige, at han har forestillet sig en af de små med 10 tommer skærm :)

Kommentar
Fra : grow

Dato : 12-07-10 08:49

Husk at du ikke må distrahere manden under kørsel

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 12-07-10 08:58

Han kører IKKE om aftenen hehe. Men når man holder på en rasteplads på Lars Tyndskids Mark, så er det rart med lidt "selskab" - og så kunne han jo blive lidt mere fortrolig med pc-verdenen :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-10 09:10

Citat
og så kunne han jo blive lidt mere fortrolig med pc-verdenen

Så ville jeg da SLET IKKE vælge noget kompliceret sammenkobling

Et 10" billede er vel også OK - og så vil det bare fungere uden den store PC-kendskab...

(kræver selvfølgelig minibooken har webcam)

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 12-07-10 09:22

Haha han er jo ikke 17, så en 10 tommer skærm alene???
Så skal han da have nye briller.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 12-07-10 09:34

Var lige inde på Elgigantens hjemmeside. Det bliver måske svært at finde en 10" med TV-skærmudgang. Flere af disse har heller ingen webcam.
Jeg er bange for at du skal op i ca. 15" for at finde en med både TV-udgang og webcam.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 12-07-10 09:40

Det er noget vrøvl jeg skriver, det er klogt at søge på andet end Elgiganten.
Har fundet denne til 2551,- på nettet.
http://www.shg.dk/Baerbare/Lenovo-IdeaPad-S10-3-0647-Red-2213159.html
Du kan selv se andre på dette link.