/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Må man det.
Fra : DISKEN_revised
Vist : 740 gange
20 point
Dato : 12-07-10 00:03

Værste svar får (pingo)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 12-07-10 00:16

NIKS DU

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 20 point
Dato : 12-07-10 01:37

Det kommer helt an på de lokale forhold: Hvis den er bredere end den er blå og man er på den nordlige halvkugle, må man som regel godt, medmindre det har været en meget lang og kold vinter eller man tilfældigvis befinder sig midt på vejen en tirsdag.

Men vi skal først beslutte hvad "må" betyder og ikke mindst hvem der bestemmer hvad man må. Det er f.eks. ikke i sig selv juridisk set ulovligt at have "udenom ægteskabelige forhold", men det er muligt at ens ægtefælde siger at man ikke må og det er endog muligt at ens religion fortæller at man ikke må.

Det er selvfølgelig også vigtigt at vide hvem "man" er. Selv om der er nogen der siger at der er lighed for loven må katolske præster f.eks. ikke gifte sig, men det må vi andre godt, cykelryttere må heller ikke drikke ret meget kaffe, jeg må drikke al den kaffe jeg gider lave.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 12-07-10 05:43

Jeg siger altid: Hvis der ikke står at det og det må du ikke, SÅ MÅ MAN SELVFØLGELIG.

hawaii7

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 12-07-10 08:00

- så pyt da, men kun ÉN gang...

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 12-07-10 09:12

Hvis man ikke spørger, får man ikke nej..........

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-07-10 10:12

Jeg må godt, men om man må ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 12-07-10 11:47

N E J - N E J - N E J - N E J

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 12-07-10 23:26

som du råber i skoven ....får du svar ..............hvis intet andet er sagt så JA JA JA

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-07-10 07:46

Det er kun Van the Man som må.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-07-10 11:31

Hvis ikke man må?
Er man så måløs?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 21:18

Citat
Det er kun Van the Man som må.

ENDNU EN DANSKER JEG IKKE KENDER...?
Eller mente du Van Der Falk
http://www.tv-timewarp.co.uk/van_der_valk/

Citat
som du råber i skoven ....får du svar ..............

Ingen her- der hører mine nød-skrig..
Citat
Jeg siger altid: Hvis der ikke står at det og det må du ikke, SÅ MÅ MAN SELVFØLGELIG.

Skal huskes til NEXT time

Citat
N E J - N E J - N E J - N E J

MOSKE derfor ? spørgsmålet...

Citat
Hvis man ikke spørger, får man ikke nej..........

Og hvad var det NU = ?

Citat
NIKS DU

Kommer vel lidt an på HVAD du_ ikke må..

Nå men pinger går til for KREATIVT SVAR, på hvad....

fun2

Har jeg overset en enkelt = sorry.

Godkendelse af svar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 13-07-10 21:18

Tak for svaret fun2.