/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Webshop
Fra : jepser30
Vist : 505 gange
67 point
Dato : 11-07-10 21:47

Jeg har en webshop og har mistet besøgs/salgstal i den sidste uge.

Det kan selvfølgelig godt være at vejret spiller ind, men jeg tror måske også der kan være andre ting på spil.

Jeg søger tit på bedømmelser af webshops/firmaer og der har vi, indtil videre, heldigvis kun fået positiv omtale.

Kan andre webshops 'stoppe' os på nogle måder, og hvordan kan jeg gøre vores webshop mere synlig?

Jeg har Google Adwords der kører fint, og har prøvet banner reklamer forskellige steder, dog uden meget held.

Nogle idéer?

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 11-07-10 21:49

Jeg kan fortælle at det er http://www.karno.dk

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 11-07-10 22:10

Citat
Jeg har en webshop og har mistet besøgs/salgstal i den sidste uge.

Det ligger på din server.
Tager du ikke BACKUP/ eller tror du BLINDT på andre

Citat
Kan andre webshops 'stoppe' os på nogle måder,

NEJ
OG _ så både og
Dog har jeg lige SET piratbay? være udsat for det største angreb siden B_Gates startede
Me samtlige bruger-data hacket?
Hvem vil købe dem_ ulovlig videresalg, kan man sikkert påberåbe sig
Så i bund og grund kan ALT lade sig gøre.

Citat
Jeg har Google Adwords

Håber salget overstiger PRISEN.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 11-07-10 22:12

Tror du ikke du er ramt af tidens afmatning? Folk kan så godt lide at spare nu.

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 11-07-10 22:15

Folk kan ligeså godt spare nu som alle andre tider af året.

Min webshop ligger IKKE på min egen server... Den er sikret på alle mulige måder som andre Proff shops.

Jeg tager bestemt ikke Backup da det er på en betalt server.

Med hensyn til Google Adwords, så er det fandme dyrt, men det er nok den nemmeste/billigste måde at komme ud på?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 11-07-10 22:18

E_Butikker koster, som LILLE regel, mere end salget som regelt overstiger
for små internet virksomheder.
OG, for mig at se, skal du ALTSÅ godt-nok sælge meget,
før priserne UD OG IND, for siden/ stemmer = i PLUS

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 11-07-10 22:23

Citat
Min webshop ligger IKKE på min egen server... Den er sikret på alle mulige måder som andre Proff shops.

OGSÅ det jeg skriver

Gad vide hvorfor alle sider bliver hacket/ til tider
først var der muhammed tegningerne/ hvor alle servere med DISSE
stod for skud. SØG selv.
Og faktisk var angrebene så store, at selv MEGET store firmaér måtte ? GENSIKRE sig.
Men WHATT69_ alt kan lade sig gøre, det tager bare et par timer / fra eller til.

Smutter

Annuller spørgsmålet
Fra : jepser30

Dato : 11-07-10 22:27

Jeg synes generelt at det har været for useriøse svar.