/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ang. vw golf comfortline 2.0 5d
Fra : hubi
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 11-07-10 14:08

hey. jeg har fundet en golf comfortline til 65.000 fra 2000 den har kørt 290.000 km hvad er jeres mening om det ? den har rigtig meget ekstraudstyr.... jeg ønsker ikke ikke sammenligninger med andre biler, men om hvad i synes om DEN her bil og eventuelt skavanker der kan opstå på den model eller generelt inden for vw, det er jo ingen hemmelighed at den har kørt en del.

ellers tak :)

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 11-07-10 18:17

Det gælder for den, som for alle andre, at det springende punkt er, hvordan den er passet med olieskift osv. osv. og ikke mindst, hvordan den har kørt de knapt 300.000 km. Lange daglige ture, hvor motoren bliver ordentligt varm, eller korte men hyppige ture, hvor kølevandet kun akkurat når, at blive lunkent. Det sidste slider voldsomt mere end det førstnævnte.
VW kan ikke alene lave nogle gode biler, men de er sandelig også gode til levering af reservedele, service m.m. så hvis det kan dokumenteres, at den har overholdt serviceintervallerne, er det da bare, at klø på....