/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Brystformindskende operation
Fra : Anne1965
Vist : 535 gange
20 point
Dato : 08-11-01 22:39

Jeg er en pige i midten af 30'erne som godt kunne tænke mig at høre fra
andre om jeg vil være i stand til at amme efter en brystformindskende
operation, samt om følelserne helt vil forsvinde i
brysterne. Håber på svar.

Mvh Anne (100-H)

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 08-11-01 22:53
Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 30 point
Dato : 08-11-01 23:23

Ps:
denne side beskriver meget fint evt. spørgsmål.
http://www.mitbryst.dk/sider/bryst/loeft_sporgsmaal.html

Mvh
Parkenss

Godkendelse af svar
Fra : Anne1965

Dato : 08-11-01 23:45

Tak for din hurtige besvarelse

Kommentar
Fra : bep

Dato : 12-06-02 23:34

Hej. Jeg kan se at dit spørgsmål er "gammelt" og måske er du blevet opereret, jeg fik det gjort for 11 år siden.Jeg har endnu ingen børn men vil kunne hjælpe dig med en masse spørgsmål og før/efter billeder, hvis det stadig har interesse.Jeg fik fjernet ialt 1770 g. (1.77 kg) og det lettede............ hilsen bep.