/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
flightradar24.com
Fra : Mosebaek
Vist : 1719 gange
200 point
Dato : 10-07-10 16:52

Hvorfor hunnen kan jeg ikke længere køre www.flightradar24.com/?
Det kørte fint i lang tid. Men pludselig fik jeg denne popup:

Citat
Vil du standse kørslen af dette script?

Et script på denne side får Internet Explorer til at køre langsomt.
Hvis det fortsætter med at køre,kan computeren holde op med at svare.

Ja/nej

Uanset hvad jeg svarer,går "siden" istå.Jeg kan dog med nød og næppe klikke den væk,ved gentagne gange at klikke på nej.(Lyder lidt mystisk,med nej`et.) Den har virket fint før i tiden.

Vi har en fly-korridor lige over.Så jeg må jo holde mig lidt orienteret om,hvor de går hen.Flyvelederne kan jo ikke overkomme alting selv.

Mosebaek....... I en svedig stund.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 210 point
Dato : 10-07-10 17:21

Citat
Et script på denne side får Internet Explorer til at køre langsomt.
Internet Explorer kører altid langsom, brug en anden browser:
http://www.opera.com/ viser siden fint
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/ viser siden uden advarsler og kører fint
http://www.apple.com/dk/safari/ står og indlæser siden i en næsten uendelig tid men resultatet er ok når siden endelig kommer på skærmen

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-07-10 17:44

Kan jeg bare download Opera,som en sideløbende browser,uden at den konflikter med Internet Explorer???

Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-10 17:53

Ja

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-07-10 21:27

Tak for svaret o.v.n..Jeg har nu installeret Opera.Det ser ud til at køre fint.Så den vil jeg da benytte.

VH. Mosebaek.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-10 22:12

Selv tak - Opera er fin men jeg har Firefox som standard browser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-10 22:20

Citat
This site relies heavily upon the use of javascript. Javascript is code that runs on the clientside (in your browser). Internet Explorer doesnt perform well with javascript, so we do not recommend using Internet Explorer.
læst på Flightradar siden, med andre ord så er anbefaler de ikke Internet Explorer fordi den ikke er god til at håndtere javascript