/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Bluetooth ?
Fra : jomfruane
Vist : 3148 gange
500 point
Dato : 10-07-10 15:48

Hej LG KU990I er mobilens navn.
Den er fundet via Bluetooh og jeg kan sende filer til telefonen, men der mangler driversoftware (formoder jeg) for at filer kan vises på PCén.

På LG´s hjemmeside fandt jeg en USB-driver, men jeg har ikke kablet.
Ønsker at finde mine billeder og lægge dem ind på telefonen.
Telefonen står foran udskiftning og jeg vil derfor helst ikke investerer i nyt kabel eller andet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-07-10 17:03

Prøv med PC Sync der burde være de nødvendige drivere i softwaren:
http://www.lg.com/uk/support/product/support-product-profile-mobile-redux.jsp?customerModelCode=KU990&initialTab=drivers
du skriver at telefonen skal udskiftes så det kan vel ikke betale sig at opdatere softwaren, som ekstra service får du lige min telefon at se, der bør med i overvejelserne når du skal have købt en ny:
http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperiax2?cc=dk&lc=da
den bruger Microsoft PC Sync til at snakke med computeren

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 11-07-10 23:15

Citat
På LG´s hjemmeside fandt jeg en USB-driver, men jeg har ikke kablet.

OG du har vel HELT sikkert ikke SDI kort til den = så læg ALT indhold derpå
og smid det i en anden/ PORT/ scanner eller ny telefon
og ellers overfør det til din pc.
en kortlæser koster INTET nu omdage..mindre end kablet.

MEN_????

Citat
Ønsker at finde mine billeder og lægge dem ind på telefonen.

Når den alligevel skal skiftes UD.....

Smutter igen_ har selv problemer med at læse/ skrive = fejl

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 22-07-10 05:52

Du skal være sikker på at bluetooth er aktiv både på tlf. og pc. og indstillet til filoverførsel - og selvfølgelig skal enhederne være parret.
Har selv en lg gt400 og jeg bluetoother rask væk uden pc suite eller driver.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 23-07-10 17:57

Det er desværre ikke muligt at bruge besvarelserne. Enhederne er parret, der er ikke kort i telefonen.
Som sagt kunne jeg overføre en fil fra computeren til telefonen - den blev bare ikke lagt et sted.

Jeg ved at LG har haft problemer med programmet. Tænkte om der var et andet sted der kunne findes andre muligheder.

Annuller spørgsmålet
Fra : jomfruane

Dato : 18-09-10 21:15

LG viewty har en del fejl, jeg kunne til sidst overføre en fil ad gangen - uanset telefonen ikke var synligt installeret på pcén.
Nu er telefonen udskiftet.