/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kan ikke lukke Word 2.
Fra : 20Kroner
Vist : 872 gange
50 point
Dato : 10-07-10 14:23

Jeg har 8/7 bedt om hjælp hos Kandu vedr. dette problem. Jeg har fået svar, der desværre ikke har afhjulpet problemet. Da en del har købt svarene, er der åbenbart andre der har samme problem.

Hvad sker der:
Hvis jeg skriver et par linier i Word(2002) og forsøger at lukke, "stivner" Word, og man kan intet foretage sig. Trykker jeg Esc bliver Word igen funktionsdygtig.
Ved forsøg på lukning fremkommer ingen meddelelese om "gem - gem ikke m.v" ligesom Office-assisten ikke kan kaldes frem.
Jeg kan dog lukke Word, hvis jeg går i Filer og gemmer det jeg skrevet.
Hvad jeg har prøvet:
1. At reparere Word
2. At af- og geninstallere Word
3. At prøve at installere en anden Word som jeg havde liggende
4. Prøvet Open Office - og her var ingen problemer.
Mystisk - eller??
Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 10-07-10 14:34

Hei
Gjelder dette kun nye dokumenter, eller og dokumenter du har noe på fra før.?

thewolf

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 10-07-10 15:04

Hej thewolf
Hvis jeg ikke laver tilføjelser i et gammel dokument kan jeg godt lukke Word. men er der bare skrevet et bogstav i et gammelt dokument kan det ikke lukkes.
Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-07-10 15:26

Husker du, at gemme dit dokument?

Som du selv siger
Citat
Ved forsøg på lukning fremkommer ingen meddelelese om "gem - gem ikke m.v"

Det skal du selvfølgelig svare på!

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 10-07-10 15:30

Hei
Gå på denne side her om den kan være til hjelp,den er på norsk, men du forstår sikkert.

http://support.microsoft.com/kb/822005/no

thewolf

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 10-07-10 15:46

Hej IBM760
Jeg kan jo ikke så godt svare på noget, når der ikke er noget at svare på??

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 10-07-10 15:53

Du kan da altid gemme et dokument, inden du forsøger at lukke word!
Har du prøvet det?

Kommentar
Fra : 20Kroner

Dato : 10-07-10 16:30

IBM 760
Jo, det er rigtigt, og det har jeg også skrevet i mit spørgsmål. Det jeg savner, er de meddeleleser der normalt fremkommer, når man vil lukke et dokument. Problemet er altså, at jeg ikke kan lukke Word uden at gemme dokumentet, og det har jeg altid kunnet før.

Kommentar
Fra : thewolf

Dato : 10-07-10 17:26

Hei
Hva skjer hvis du prøver å lukke word med tastekombinasjonen ctrl+F4 , eller alt+F4 ?
Fryser word da også ?

thewolf

Accepteret svar
Fra : thewolf

Modtaget 50 point
Dato : 10-07-10 17:30

Hei
Hvis du har muligheten til å installere word på en annen maskin, så prøv det. Hvis det virker bra der, så må du ikke bare avinnstallere word på den første maskin, men også renske registeret med alt som har med word å gjøre. Korleis, ja det finner du ut på den linken eg sendte til deg.

thewolf

Godkendelse af svar
Fra : 20Kroner

Dato : 10-07-10 17:36

Tak for svaret thewolf.
Jeg vil prøve at føge dine forslag
Med venlig hilsen