/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Undervognsbehandling
Fra : bonning
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 09-07-10 17:30

Hej alle. Mit Mercasol Center er lukket. Skal have behandlet Toyotaen. Kan man bruge en gang Pava eller Dinitrol istedet for Mercasol..Kan det arbejde sammen...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 09-07-10 17:44

ja ja

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 09-07-10 17:46

Jeg havde engang et spørgsmål meget lig med dit, min bil var behandlet med Dinitrol og jeg har indtil nu brugt Suwo undervogns beskyttelse, svaret var at bilen bliver så godt afrenset før produktet kommer på at det ikke gør nogen forskel hvad der er brugt tidligere:
http://www.kandu.dk/Spg139069.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-07-10 20:54

Det er næsten samme surdej og de skulle ikke drille hinanden, men fortæl det lige til Pava eller dinitrol - manden.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 11-07-10 09:38

bonning, jeg ville spørge det nye sted, om materialerne kan arbejde sammen. Det er kemi det handler om!

Godkendelse af svar
Fra : bonning

Dato : 12-07-10 17:46

Tak for svaret o.v.n.. Vil snakke med Pava. De er tættest på...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-07-10 17:56

Tak - ja Pava kan sikkert fortælle om stofferne kan arbejde sammen og om de renser helt i bund før nyt middel sprøjtes på