/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
sony-erricson aino
Fra : mattiasdrengen
Vist : 431 gange
45 point
Dato : 09-07-10 11:47

jeg har lige fået en ny mobil en aino... vil godt vide om man kan få nogle touch spil der til.. helst gratis. men det går nok hvis priserne ikke er højre end 10kr.

ved godt der ikke er så mange point at få.. men har ikke flere lige nu...

hvis man ikke kan få touch spil.. vil jeg gerne vide en side specielt til aino.. spil helst...

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 09-07-10 11:47

på forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-07-10 12:54
Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 09-07-10 13:12

takker. men har søgt på det.. ved bare ikke hvad for en af siderne jeg skal tage..

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 45 point
Dato : 09-07-10 13:24

- start fra en ende af... der skal nok være noget der interesserer dig.

Godkendelse af svar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 09-07-10 14:04

Tak for svaret Stouenberg...

det var ikke helt hvad jeg søgte men det er okay :D

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 09-07-10 14:21

- ok mattias, god weekend...

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 09-07-10 14:40

Tak og lige over