/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
DAB/FM radio hos Coop
Fra : IBQD
Vist : 951 gange
50 point
Dato : 09-07-10 08:54

Jeg har gevaldigt brug for nogle gode råd i forbindelse med,at jeg vil anskaffe mig en DAB/FM radio.
Jeg har set flere forskellige radioer med disse muligheder på Coops Nettorvet, men de eneste mærker de øjensynligt kører med er:
'Pure' og Lumatron - deres eget;

Kan jeg trygt købe en af deres af de lidt dyrere, eller skal jeg over i et helt andet mærke,

Mvh & op forhånd tak
Maria

Accepteret svar
Fra : poul1erik

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-10 09:00

Pure er det bedste man kan få,men Pure er ikke billig.

Godkendelse af svar
Fra : IBQD

Dato : 09-07-10 09:05

Tak for svaret poul1erik. KØber en af de bedre nu - jeg får jo dog medlemsrabatten Mvh Maria

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-07-10 09:50

Desværre er DAB radio ikke det man lovede engang . De gode specielle programmer har DR sparet væk. Udbuddet bliver vel yderligere reduceret i nste sparerunde. Du kan ikke høre andet på DAB end du også kan på netradioen.
Så overvej lige om DAB er pengene værd.