/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kina iphone
Fra : vordingborgthai
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 08-07-10 17:21

Har et problem med at jeg ikke kan komme på itunes på min kina iphone. Det eneste min pc vil finde, er en enhed som hedder: MT6235.
Jeg kan godt bruge den normalt, bare ikke på itunes, og hvis jeg logger på facebook, bliver min konto lukket ned, og siger en fra norge har prøvet at logge ind.
Hvad kan der være galt?
Har købt den i thailand, og det er en 3gs

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-07-10 17:25

- Ubesvarede 1
- Besvarede 2
- Annullerede 12
- Slettede 0
Ialt 15

Forventer du svar på et "plagiatprodukt"

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 08-07-10 17:28

skraldespanden næste

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 08-07-10 17:32

Du har købt en billig pirat kopi af en iPhone, denne virker ikke med iTunes.
Det der undrer mig mest er at nogen kan finde på at bruge iTunes, hvis ikke de er tvunget til det. Brug en anden musiktjeneste til at købe din musik.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-07-10 20:09

Citat
på min kina iphone

Kald bare dem alle Kina, de bliver nemlig produceret der........og også piratprodukterne.

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 08-07-10 20:58

Hvis du ik' ka' hitte ud af mobilos.... Så kig i manual'os, Polle !!!