/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Mangler reservedel til bil
Fra : FrejaFlop
Vist : 627 gange
50 point
Dato : 08-07-10 15:57

Hej - vi mangler akut en reservedel (motordel) til vores Nissan King Cab. Vi har spurgt hos landets Nissanforhandlere og delen kan kun skaffes hjem fra udlandet da ingen har den på lager pt. Er der nogen hos Kandu der kan foreslå andre steder man kan henvende sig - vi prøver selv hos ophuggere - men måske nogen kender andre muligheder som ikke lige kommer frem når man søger på Nettet med søgeord "Nissan".

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 08-07-10 16:01
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-07-10 16:14

Med UPS kan en dims altså transporteres fra den anden side af jorden på 24 timer.......men det koster !!

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-07-10 16:36

Hvad er det for en del du mangler?
Alimak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-07-10 17:08

Jeg har et par DELE

Hvilken af dem mangler du.....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-07-10 17:28

Stort set alle bilreservedele kommer fra udlandet. Så lad dog Nissan tage den hjem derfra hvor de har deres lager. det koster normalt ikke ekstra og varer kun 1 til 2 dage.

Kommentar
Fra : johnadler01

Dato : 08-07-10 19:11

der skulle være en ophugger i ejstrupholm som har dele til nissan en bekendt købte en undervogn til patrol der eneste sted i landet han kunne få den, men ved ikke hvad han hedder prøv at søge på google

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 08-07-10 19:50

Tak for de mange gode kommentarer. Problemet er at det vil tage op til et par mdr. at få delen hjem og det kan vi ikke vente på. Det er et termostathus som vi mangler. Nissan King Cab - Motor model TD25

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-07-10 19:54

Det er det mindste problem hos en hugger.
alimak

Accepteret svar
Fra : alimak

Modtaget 50 point
Dato : 08-07-10 19:57

Se her:http://www.dataophug.dk/
alimak

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 09-07-10 10:36

Tak for svaret alimak. Rigtig godt link. Lige noget vi kunne bruge.