/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
signatur nederst på mail. Windows mail.
Fra : preb1944
Vist : 740 gange
100 point
Dato : 07-07-10 15:26

Hej. jeg har windows mail og vil godt have signaturer på mine sendte mail.
Har fundet ud af at få dem på,men vil godt have dem nederst på mail og ikke som de kommer nu øverst,Kan det ændres og hvordan ?
Hilsden Preben

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 07-07-10 15:37

Gå i Funktioner\Indstillinger\faneblad Signatur\opret Ny signatur.
Når du så har skrevet din mail går du i: Indsæt\Signatur.
Ammitz

Kommentar
Fra : preb1944

Dato : 07-07-10 15:56

Hej. Tak for svaret Ammitz.Jeg har sikkert skrevet det dårligt.Men jeg vil ikke som nu have signaturen øverst men nederst og den skal komme på automatisk.
hilsen preben

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 07-07-10 16:34

Citat
Men jeg vil ikke som nu have signaturen øverst men nederst og den skal komme på automatisk.

Du må gøre noget forkert

Den kommer da automatisk nederst

Har du oprettet den i signatur ??? eller er det blot et brevpapir du bruger...

Godkendelse af svar
Fra : preb1944

Dato : 07-07-10 16:43

Tak for svaret refi.
ja det er lykkedes jeg gjorde noget forkert.
hilsen preben