/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem hulen er den flynder???
Fra : Asbjørn2
Vist : 1073 gange
50 point
Dato : 06-07-10 09:02

Nu vil man lige kommentere et indlæg fra en boligforening
http://www.kandu.dk/spg148596.aspx
men opdager så at man er blacklistet.
Indsenderen af spg148596 er en "nihau" der er indmeldt, endda som SuperBruger, d. 4-7-10, og det er da i mit optik et ret nyt medlem. Selv om jeg på det sidste har holdt ret lav profil, så har "kineseren" alligevel blacklistet mig sammen med andre prominente personer af hovedsageligt dansk herkomst, og det er da mærkeligt at et så nyt medlem forlods kan blackliste så mange danske medlemmer, der har den mening, at danskere ogsåhar lov til at være i Danmark.

Er der nogle der kender denne ånds-amøbe til "nihau".
Idioten siger selv at han bor i Tåstrupgård vest for København, som om det er en kvalitet i sig selv ?
Indtil jeg hører nærmere betragter jeg vedkommende "nihau" som totalidiot, blød i skallen og bummelhovedet, for man kan s'gu da ikke blackliste nogen man ikke kender (eller kan man???)

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 06-07-10 09:10

Citat
Er der nogle der kender denne ånds-amøbe til "nihau".

Skal vi ikke kalde ham JØRN

Blacklistet brugere

Liste over de brugere som ikke må kommentere denne brugers indlæg side : 1 af 1

--------------------------------------------------------------------------------
# Bruger Medlemsdato

1 bentjuul 19-03-2002

3 ans 01-06-2003

4 Christa.N 22-06-2003

6 refi 24-11-2003

7 creamygirl 26-04-2004

8 Mosebaek 15-09-2004

9 Klumme 09-12-2004

10 Krummen 16-01-2005

11 Stouenberg 19-09-2006

12 No1Here 06-11-2006

13 cjuul 03-04-2008

14 netop 01-08-2009

15 Asbjørn2 20-10-2009

--------------------------------------------------------------------------------
[1-15] af 15 side : 1 af 1

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-10 09:10

Asbjørn2

Hvis du har fulgt lidt med, så er det sikkert en du "kender" nemlig mangeprofilen.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-07-10 09:28

Kan kun sige VELKOMMEN i klubben du gamle.

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 06-07-10 09:30

Tak refi, jeg er fane.. kommet i fint selskab. Jeg er nu meget glad igen - det hjalp s'gu på humøret og se hvem man er sat i bås med.
Hils omkring jeg i brave danske mænd og kvinder - og Jørn, ja lad da bare ham stoppe 2 fingre op i rø... og lad ham kure på albuerne ind til hovedbanen, men lad ham gå hjem igen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-10 09:35

Glem ikke mit tip - Støt Jørn.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-10 09:36
Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 10:34

Citat
Kan kun sige VELKOMMEN i klubben du gamle

Tak !

Ja, det er naturligvis mig : Jørn det kan selv den største flynder gætte uden besvær !

Grunden til jeg (mod min vilje) blakkede nogle fra start af er at disse personer ikke kan diskuterer seriøst - men evig og altid skal trække ethvert spørgsmål ned på et lavt plan, som handler om profiler.

Det er da rimeligt trættende.

Tag dog og tænk på *bolden* (selve spørgsmålet) og ikke *manden* = Jørn

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-07-10 10:40

Jeg tror også det er Jørn. Han har fået blacklistet så mange profiler de sidste dage, så han har da en ny. Kors hvor må det koste i mobiler.

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 10:44

Ja, men det er da mig = Jørn.

Og alle mine penge går til mobiltelefoner.

Det er sq dyrt ...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 06-07-10 10:50

hvorfor dælen skulle asbjørn blackes, det fatter jeg ikke

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-07-10 10:52

Citat
Det er da rimeligt trættende.

Tag dog og tænk på *bolden* (selve spørgsmålet) og ikke *manden* = Jørn

Åbenbart ikke tilstrækkeligt til at du giver op og finder et andet forum at bøvle rundt i...

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 11:37

Citat
hvorfor dælen skulle asbjørn blackes, det fatter jeg ikke

Fordi han gang på gang fortæller extremt negative ting om mig

Det har natellervis lov til.

Men svare på mine spørgsmål gør han ikke. Derfor.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 06-07-10 11:41

Han er nu en meget klog mand, ham asbjørn

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 12:07

Jo, det tror jeg gerne

Men sidste gang har han nøjes med at være med på en "lytter".
Trods opfordring til at deltage aktivt.

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 12:11

Det er så negativt med den person-fnidder-fnadder
Ikke?

I stedet for at koncentrerer sig om emnet på et spørgsmål.

Hvad visse (incl. mig selv) kan have enormt svært ved

Det må være en opgave for Kandu.dk´s udviklings hold at få vendt denne negative tendens til noget mere konstruktivt ...

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 12:28

Hvis det bliver mig som vinder dine 50 points, Asbjørn2, så vil jeg altså meget hellere have 500 kr til hjælp til en mobilos regningen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-07-10 12:38

Så Jørn nu ikke skadefro. Fjern dog blacklisten helt, du er da ikke bange for de herrer?

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 13:16

Bange og bange ...

Jeg syntes ikke om at blive svinet til på alle leder og kanter + truet o.s.v i mine egne tråde.

Men på den anden side så gør de det jo alligevel i de tråde jeg deltager i, som ikke er mine egne.

Så på en måde er det hip som hap.

Og i bund og grund syntes jeg at blaklisten en en dårlig opfindelse.

Især, når den bruges til at nedgøre en person, som samtidig er blaklistet.

Men det er der jo tærsket langhalm på så tit ...

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 13:19

OK da - så lukker jeg da Asbjørn2 ind - Værsgo´ - Kom så med noget relevant til "ølhunde" spørgsmålet.

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 14:17

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 06-07-10 14:59

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-07-10 16:13

- sgu ik' så mærkeligt at de vil ha' stoppet ølsalget i Tåstrupgård! Tænk, de stakler har idioten rendede rundt 24/7...

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 06-07-10 16:18

abstinenser kaske, gi ham efter behov, afhentes og drikkes på apoteket

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-07-10 17:18

Okay,bliver jeg også lukket ind,hvis jeg siger noget "pænt":
Du er nok den mest driftige og fantasifulde medlem her på Kandu.
Men du behøver nu ikke spekulere på at "lukke" mig ind.Jeg vil helst diskutere med folk,jeg har en smule respekt for.Og det kan jeg ikke påstå,jeg har for dig. Dertil er du lidt for meget "det tynde øl".

Mosebaek.

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 17:44

Du behøver ikke at sige noget "pænt" - Det er jeg sq ligeglad med !

Men derimod noget relevant om spørgsmålene - ikke om personerne bag spørgsmålene

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 17:46

Dette forum handler efterhånden KUN om person fnidder fnadder

Kan I dog ikke hæve standarden og tale om noget relevant ???

For 7 satan ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 17:54

Citat
Dette forum handler efterhånden KUN om person fnidder fnadder

Det ville så falde med 99% hvis du holdt dig væk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-07-10 18:05

Citat
Det ville så falde med 99% hvis du holdt dig væk
Hvor har du ret...... pudsigt nok har fjolset ikke opdaget at selvom vi ikke er blacket går vi aldrig ind i hans spørgsmål.
Mine kommentarer om ham er altid i andres spørgsmål. Måske vi skulle få lærerinden til at holde ham i ørerne...............

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 18:18

"fordelen" ved han er her !!!!!!!! - han ødelægger IKKE så mange andre fora

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 18:35

Citat
Det ville så falde med 99% hvis du holdt dig væk

Måske og måske ikke -

Der har der ved grød altid været på kandu.dk af en eller anden art ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 18:41

Bare rolig - fra august kosater det 10 kr. at blive medlem

Så du dør pr. automatik

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 18:47

Citat
10 kr

Ja, det har jeg ikke råd til

Og rent faktisk er jeg kørt træt af dette her junk

Der er generelt for langt imellem de spændende og udfordrende spørgsmål (ikke mine, nødvendigvis) - med i det hele taget

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 18:48

med = men

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 18:52

Citat
Og rent faktisk er jeg kørt træt af dette her junk

Den har vi hørt før....

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 19:11

jooo - men nu er alle sletter af min blakliste

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 06-07-10 19:16

dygtig dreng

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 19:18

Citat
dygtig dreng

nemlig

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 19:19

Citat
Den har vi hørt før....

Og denne gang mener jeg det, måske ...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 19:29

Citat
Og denne gang mener jeg det, måske

Bliv endelig - Kandu mangler penge

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-07-10 19:46

Hvem hulen er den flynder???

Tilsyneladende en "helle" flynder
I følge kandu er han da totelt fredet
Der sker jo ikke en levende fis...undskyld udtrykket.
Han bliver ved og ved og ved.

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 19:53

Citat
Han bliver ved og ved og ved

Det gør du jo også ...
Ævler løs om ingen ting ...

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 20:08

Ja, pardon - jeg mener naturligvis ikke at du ævler løs i tomgang - men burde du ikke hellere gå ind her:
http://www.kandu.dk/Spg148579.aspx

er det ikke mere interessant end mig (som er så uinteressant) ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-10 20:28

Det er jo ikke bare den 10'er - men så ved Kandu hvem der melder sig ind, og hvor de bor, hvis der skulle blive vrøvl og ballade.
Måske var det en god idé at alle skulle gentilmelde sig.

Os med flere profiler, har så dog et ubetydeligt lille problem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 20:37

Citat
Måske var det en god idé at alle skulle gentilmelde sig.

Nemlig - men jeg tvivler på Kandu er opgaven voksen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-07-10 21:57

Så så, Jørns andre profiler er blacklistet og det bliver denne også i morgen.

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 07-07-10 05:29

Nåhmen tak for det ...

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 07-07-10 05:31

Jooo - Jeg har kun én profil ...
Lige som alle I andre
Men den er altså væk i morgen

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 07-07-10 06:42

Asbjørn2 - Du var jo så hooked på at sige noget i mit spørgsmål ...

Hvorfor dælen går du så ikke ind og kommenterer ? -

Helst inden i morgen ...

Kommentar
Fra : Asbjørn2

Dato : 07-07-10 10:07

jørn
Citat
Asbjørn2 - Du var jo så hooked på at sige noget i mit spørgsmål ...
Hvorfor dælen går du så ikke ind og kommenterer ? -

Det er der jo flere svar på.
Ikke alle er jo så heldige at være pædagog på aftægt, og dermed have uanede mængder af tid til at "kandusere" hele samfundet, og derudover at have tid til at skrive til sig selv om sig selv. Jeg har også andre gøremål der både skal og må passes.
Citat
Helst inden i morgen ...

Er du ved at blive senil ? Har du allerede glemt at du selv har lukket spørgsmålet ?
Stakkels Jørn troede det blev værre og værre med dig, men det er vist længe siden det toppede for dig.
Og mig, ja jeg må også i dag fortsætte med andre gøremål, så jeg er ikke på banen de næste par timer.

Kommentar
Fra : nihau

Dato : 07-07-10 10:34

Citat
Så så, Jørns andre profiler er blacklistet og det bliver denne også i morgen

Det er derfor du skulle svare inden i morgen.

Men i øvrigt forstår jeg da fint at du ikke har tid.

Så jeg må undvære dine guldkorn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-10 12:08

Flynderen har bidt på en krog og er blevet fanget http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=278905

Måske flynderen bliver sat ud igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-07-10 12:10

Glemte lige

Måske flynderen bliver sat ud igen, det kommer an på om krogen holder.

Og krogen er i dette tilfælde teamet bag kandu.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 07-07-10 22:18

Citat
En dag fik fiskeren en flynder på krogen. "Lad mig leve!" bad flynderen. "Jeg er en fortryllet prins." "En flynder, som kan tale, ville jeg da aldrig slå ihjel,"

flynderen kommer igen og igen og igen........

Godkendelse af svar
Fra : Asbjørn2

Dato : 08-07-10 18:24

Tak for svaret refi.
Du var godt nok hurtig på aftrækkeren, og alle 6 skud sad lige i skiven