/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ny vasker - hvor skal jeg købe?
Fra : o.v.n.
Vist : 3277 gange
100 point
Dato : 05-07-10 21:21

Vaskemaskinen stod af her i dag og en ny skal købes hurtigt, jeg efterlyser erfaringer med online butikker og ikke mindst service efter købet, kom med jeres erfaringer med hvidevarer på nettet
jeg har fået set mig lun på denne her: http://www.whiteaway.com/product/aeg-electrolux-ln-79670a/
andre og måske bedre forslag?
de lokale el butikker er cirka 1000-2000 dyrere end netpriser på med den tilsvarende model, derfor online handel

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 05-07-10 21:23

vi købte hos wupti.com
hurtig levering, god service. bl.a andet ringede de efter en uge
og spurgte om alt var ok.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 05-07-10 21:29

Du kunne jo præsentere din lokale butik for dit fund på nettet. Jeg er ret sikker på at de ville kunne sælge den til dig for samme pris.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 21:30

Wupti er ca. 200kr dyrere og så har de den der afsindig dumme reklamefilm
Citat
bl.a andet ringede de efter en uge
og spurgte om alt var ok.
Wupti bør jeg måske overveje alligevel og prøve at lade være at tænke på den dumme film

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 21:51

Det lyder jo godt det der med Wupti.

Jeg har heldigvis en elektriker, som jeg fortæller hvad jeg gerne vil have. De skaffer det hjem til en OK pris.

Jeg har lige købt og fået installeret en BOSCH, for alt incl. til 3500,- kr.

Men den AEG kan noget mere end min. Jeg købte BOSCH, fordi det var samme mærke som jeg havde i forvejen.

Har du spurgt en elektriker i nærområdet ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 21:55

Citat
Har du spurgt en elektriker i nærområdet ??
nej ikke endnu, Stilkene kom med samme forslag og jeg bør måske prøve om de vil gå lidt mere ned med deres udsalgspriser

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 21:58

AEG er vaskemaskinernes Rolls Royce
Bocsh er opvaskemaskinernes topmærke
sådan har det været i mange år, har det forandret sig?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 22:04

God aften o.v.n.

Jeg ville ikke betænke mig på at købe denne.
http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemaskiner/LW-WNF7466A/Blomberg-WNF7466A.html
Der er spare program i den og det er en bundsolid maskine.
Tror den dækker jeres behov 110 %.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 22:16

Jeg kan forøvrigt fortælle dig at vi netop har fået 2 nye GPS'er i gave.
Den ene er købt hos wupti og den vil vi ikke ha' så jeg ringede derind og forespurgte om vi kunne sende den retur og få pengene udbetalt i stedet for.
Naturligvis kunne vi da det.
Vores datter har købt dybfryser der og er 100% tilfreds med den.
Vi har selv handlet der og har heller ikke noget at klage over ...så det kan du trygt handle.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 22:16

Citat
AEG er vaskemaskinernes Rolls Royce
Bocsh er opvaskemaskinernes topmærke
sådan har det været i mange år, har det forandret sig?

Jeg har jo altid ment at Miele var den bedste opvasker , den er i hvert fald bedre end min bosch, men det er nok fordi jeg godt kan lide indretningen i bestikbakken også

Tænk anbefaler i juni nummeret følgende:

Miele W 1613- fundet til 6300,-
næsten lige så god
AEG LN69460L til en pris på 3879
og sidst
Bosch WAA 28162SN til en pris på 2800

dernæst kommer der flere, men disse tre er taget fra overskriften.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-07-10 22:17

Jeg køber sådan noget på Vupti, servicen er i top. Jeg har lige købt skabsfryser og 2 dage efter blev jeg ringet op af fragtmanden om at den kom onsdag formiddag og på dagen blev jeg ringet op af chaufføren om at han var der om ½ time. Bedre service kan man ikke få. Og jeg er vant til at handle på nettet.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 22:17

Altså jeg mente at det var anbefalingerne på vaskemaskiner fra Tænk

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 22:20

Og det du spurgte om var jo selvfølgelig også om
"hvor"
du skulle købe - så jeg kom lidt på afveje, fordi du spurgte om det der med Rolls Royce

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-07-10 22:22

Og jeg sværger til AEG, det holder længe, ingen reparationen. Altid AEG.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 22:24

Citat
Stilkene kom med samme forslag

Nej jeg mente ikke den lokale butik, men den elektriker du benytter, hvis du eks. skal have installeret noget i dit hus.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 22:27

Det er tilladt at komme lidt på afveje bare i ikke bliver helt afsporet.
AEG ligger vistnok fast og her ser ud som om der flertal for Wupti, bare lidt kedeligt at jeg dermed kommer til at støtte deres dumme reklame.
Jeg bestiller sikkert i aften allerede så har i flere kommentarer så er det nu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 22:34

Jeg ved ikke om mit link vises på samme måde hos jer, men hos mig er der to AEG vaskere, den som Tænk har fundet bedst i test er lidt dyr og nu kommer jyden op i mig: http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemaskiner/AEG-Electrolux/1500-1600/
er den merprisen værd?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 22:35

Lader til at være et godt valg- så har du lige om lidt købt en Rover, det er sgu´ da et godt køb

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 22:36

Piaskov har i selv den der Blomberg? Har den holdt i mange år?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 22:38

Citat
er den merprisen værd?

Hvor har de det fra

Jeg sidder lige med det nummer fra Tænk - juni 2010, hvor der er en AEG til omkring 3800,- se selv på det nummer jeg gav

Det kan være det er en gammel test de reklamerer med

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 22:40

Nej o,v.n. så rig er jeg skutte.
Vi købte en Elektrolux med spare program. Det er altså guld værd.
Mange min.'s vask hvis tøjet ikke er så snavset og ikke at forglemme strømmen også.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 22:52

HOVSA o.v.n
http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Toerretumblere/WTW86580SN-*Wupti/Bosch-WTW86580SN.html
I denne her du selv fandt er der jo indbygget tørretumbler ......................

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 22:53

Jeg har lige været inde på medlemssiden Tænk og den som jeg har nævnt fra tidligere indlæg er altså den AEG, som vises som bedst i test.

Det kan så godt være den du har valgt er bedre, men jeg er næsten overbevist om at det der står i det link du har sendt er fup eller også en gammel test.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 22:54

nåhh det var godt set Piaskov, så fatter jeg det bedre :)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 22:55

Undskyld...jeg er vist ved at være træt...så totalt forkert

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 22:57

Citat
Undskyld...jeg er vist ved at være træt...så totalt forkert

ja så er jeg da også

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 22:59

Citat
AEG-Electrolux L16850A

•Stor tromle på 54 ltr.
•Sensorstyret mængdeautomatik med FuzzyLogic
•Etgrebsbetjening med integreret temperatur
•Fuldelektroniskstyret vaskemaskine*
•Elektroniskstyret tørretumbler*
•Kapacitet vask op til 7 kg tøj
•Kapacitet tør op til 5 kg tøj
•Kulfri invertermotor *
•Fast-Wet system med overbrusning
•Specialprogrammer og funktioner*
•Stor LCD symboldisplay med forprogrammering
•og resttid. Visning af valgte tillægsfunktioner m.m.
•Fuld overløbssikring med aquakontrol
•30 cm stor lugeåbning med mekanisk lugesikring
•4 justerbare stilleben
•Selvrensende trevlefilter

* Fuldelektroniskstyret vaskemaskine: Elektronisk skumkontrol, elektronisk balancekontrol,
elektronisk temperaturstyring og elektronisk motorstyring sikre høj ydelse og præcis arbejdsgang.

* Elektroniskstyret tørretumbler: Stopper automatisk når tøjet er tørt.

* Inverter motor: Lydsvag og ingen kul der kan slides.

* Udover bomuldsprogram er maskinen udstyret med kvik 20 min./3 kg, kvik 60 min./hel fyldning, strygeletprogram, finvaskprogram og specialprogram til uld, silke og håndvask tøj.

Joo det ser det da ud til der er ...nu skal jeg da vist i seng

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 23:10

Linket vises vist ikke på samme måde hos jer, den som der står Bedst i test om, er den her: http://www.wupti.com/Produkter/Hvidevarer/Vaskemaskiner/LW-L16850A/AEGElectrolux-L16850A.html
og den er jo lidt i den dyre ende af min skala
jeg graver Dan kortet frem og lukker øjnene mens jeg klikker et af linkene, så får vi se hvad der sker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 23:13

Er Wupti virkelig den eneste online butik som er afprøvet af Kandu brugere?

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 23:14

Citat
•Fuldelektroniskstyret vaskemaskine*
•Elektroniskstyret tørretumbler*

Den har stadig begge dele den du viser i dit link.

stadigvæk, hold fast i den første eller vælg den billige AEG, som Tænk har testet

go nat men luk ikke øjnene - mens du har dankortet fremme

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 23:16

Citat
AEG L16850
AEG L16850 bliver 'Bedst i test', fordi den er både god og blandt de billigste.

Maskinen opnår bedømmelsen 'Bedst i test', da den viser gode vaskeresultater og er hurtig til at tørre tøjet.
Bomuldsprogrammet vasker rent, og maskinen skyller sæberesterne ud af tøjet.

Centrifugeringen tørrer tøjet fint, og du kan nedsætte hastigheden, hvis du har sart tøj i maskinen.

Du kan godt tørre 5 kilo tøj ad gangen, hvis du vælger tørretiden manuelt. Men hvis du bruger autoprogrammet, er kapaciteten kun 3,5 kilo.

Tørring på bomuldsprogrammet bruger kun lidt energi og vand

Og der er masser af gode funktioner i maskinen, såsom udskudt start, børnelås og LCD-skærm med resttid.

Endt vask afsluttes med et akustisk signal, så du kan tømme maskinen med det samme. Vær opmærksom på, at modellen larmer en del, når den centrifugerer, og tørring på syntetisk program ikke er energieffektivt i forhold til andre modeller.

Specifikationer
Energiklasse, A=lavt forbrug, G=højt forbrug: B
Energiforbrug (kWh/vask) 5,5
Vaskeevne, A=høj, G=lav: A
Centrifugeringsevne, A=høj, G=lav:
Restfugtighed (%): 44
Centrifugeringshastighed (omdr./min.): 1600
Kapacitet (kg): 7/5
Vandforbrug (ltr/vask) 109
Anslået årligt energiforbrug (kWh) 1100
Anslået årligt vandforbrug (ltr) 21800
Lydniveau (dB(A): 49
Højde mm.: 850
Bredde mm.: 600
Dybde mm.: 600
Farve: Hvid
Eltilslutning (V): 220-240
Tilslutningseffekt (kW): 2,2

Detaljerede specifikationer

Detaljerede specifikationer Energiklasse, A=lavt forbrug, G=højt forbrug: B
Energiforbrug (kWh/vask) 5,5
Vaskeevne, A=høj, G=lav: A
Centrifugeringsevne, A=høj, G=lav:
Restfugtighed (%): 44
Centrifugeringshastighed (omdr./min.): 1600
Kapacitet (kg): 7/5
Vandforbrug (ltr/vask) 109
Anslået årligt energiforbrug (kWh) 1100
Anslået årligt vandforbrug (ltr) 21800
Lydniveau (dB(A): 49
Højde mm.: 850
Bredde mm.: 600
Dybde mm.: 600
Farve: Hvid
Eltilslutning (V): 220-240
Tilslutningseffekt (kW): 2,2

Flere detaljer
6.899,-
Fra pr. md. 158,-
Ønsker du:
Bortskaffelse af udtjent produkt Læs mere Ja Nej
199,- Ønsker du:
Opbæring inkl. montering Læs mere Ja Nej
400,- Ønsker du:
Forsikring i 4 år Læs mere Ja Nej
799,-
Kreditomkostninger Pr. mdr: 158,- i 72 mdr.
ÅOP før skat: 19,50%
Omk. i alt: 4.423,-

Beregnet årligt energiforbrug
Elforbrug: Kr. 1760,00
Vandforbrug: Kr. 741,20
Årligt forbrug i alt: Kr. 2501,20

Relevante links
Hele Danmarks nye vaskeprogram

Tryk for større billede

Relaterede produkter vi mener, du bør overveje:

Drypbakke 60 CM
Drypbakke til vaskemaskine og opvaskemaskine 60 cm

249,-

Fra dit eget link o.v.n.
Der er tumbler i.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 23:19

Citat
Er Wupti virkelig den eneste online butik som er afprøvet af Kandu brugere?

Vi ÆLLLSKER Pede

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 23:25

Citat
Vi ÆLLLSKER Pede
Det gør jeg så ikke jeg vil til hver en tid foretrække Vickie Jo og det afgør sikkert klikket, der er jo også 200 at spare på samme maskine, jeg havde håbet nogen havde efaringer fra flere butikker, men vi er enige om at AEG er et godt mærke?
Det bliver ikke en med tørrer indbygget

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 23:30

Citat
men vi er enige om at AEG er et godt mærke?

For nu at blive i dit eget sprog o.v.n...........jow da.
Citat
Det bliver ikke en med tørrer indbygget

Det ville også være dumt o.v.n ...hvad skulle du da ellers få tiden til at gå med når du kommer hjem fra jobbet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 23:35

Citat
hvad skulle du da ellers få tiden til at gå med når du kommer hjem fra jobbet
smut du ind i seng piaskov, jeg kan se at det er langt over din sengetid

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-07-10 23:37

Citat
smut du ind i seng piaskov, jeg kan se at det er langt over din sengetid

HØ HØ har du ikke et ur der ringer kl. meget tidligt i morgen da

Citat
...hvad skulle du da ellers få tiden til at gå med når du kommer hjem fra jobbet

Du skal da hænge tøj op søde.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 05-07-10 23:39

AEG har næsthøjst % af markedsandele - efter Miele.

Og selvom det ikke er samme model, som den testede, så vil jeg da gå ud fra at det er et OK mærke.

Når du nu ikke vil have en Bosch

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-10 23:59

Der bliver udtrukket en vinder en gang i morgen, nu er det sovetid tak for alle indlæg

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-07-10 00:00

jo jo

Kommentar
Fra : akle

Dato : 06-07-10 01:23

Er AEG, Bosch og Miele de eneste saliggørende produkter?

Hvad med det gamle Vølund som nu er navngivet ASKO, et pragtprodukt, elektronisk og hvis man vælger uden knapper, så helt flat i front, dvs. rengøringsvenligt, desuden frontlåge foran glaslugen. Faste programmer eller indstillelige, efter eget valg,

De holder i mange år - den første - en Vølund holdt i 18 år + 5 år ved næste ejer, og ASKO har foreløbigt holdt i 10 år.

Dét er i hvert fald vort valg.

MVH Akle

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 100 point
Dato : 06-07-10 01:29
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 06-07-10 07:07
Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-07-10 08:33

Når du skal købe hvidevarer, er det en god idé at bruge elsparefondens prissammenligningsside www.hvidevarepriser.dk - Når du har fundet den (net)butik, du ønsker at handle i, kan du se, hvad brugerne har sagt om butikken www.trustpilot.dk
Der er ikke så megen hokus-pokus i nethandel mere. Tidligere tiders "sovekammerfirmaer" er - stort set - forsvundet fra markedet.
Uofficiel top af producenthitliste:
Miele
Asko
AEG
Bosch/Siemens

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-07-10 10:48

Og når du køber skal du huske at f.eks El-giganten har prisgaranti. Det gør at du kan finde en billig pris på nettet og så ringe til El-giganten og spørge dem om de vil sælge dig en til samme pris.

Da jeg købte min fryser gik jeg også i El-giganten med sedlen, men de handlede ikke lige med den fryser. Det forstår jeg så ikke for den er meget strømbesparende, en A++

Men jeg købte den hos Vupti. Og jeg vil give dig ret, deres reklame er god men giver forretningen Vupti miskredit. Hvis jeg ikke havde handlet der tidligere, så havde jeg ikke købt min fryser der.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-07-10 11:01

granner01

Vær opmærksom på det, der i branchen hedder eneforhandlingsprodukter dvs produkter, som den pågældende forretningskæde har monopol på. Disse produkter bør undgås, idet prisgarantien ikke er det papir værd, som det er skrevet på, al den stund, at andre butikker ikke har adgang til at forhandle produktet.
Et tilsvarende produkt med næsten samme specifikationer findes altid dog med et andet typenummer - tal lige om en jungle for forbrugerne.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-07-10 11:23

Ja det er en jungle for jeg har handlet på nettet i flere år og hver gang været i El-giganten eller Computercity og set om de ville sælge mig produktet til samme pris. I de fleste tilfælde får jeg produktet i forretningen til den pris jeg fandt på nettet. Man skal huske at printe siden ud med d.d. og prisen, + et tlf. til forhandleren.

I tilfældet min fryser så ville El-giganten ikke sælge den til den pris som Vupti skulle have.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-07-10 11:39

Citat
I tilfældet min fryser så ville El-giganten ikke sælge den til den pris som Vupti skulle have

Ja, så er den prisgaranti jo ikke meget værd. Så vidt jeg husker er der et småtskriftcitat noget i retning af: Prisgarantien gælder IKKE ved prissammenligning med internetbutikker

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 06-07-10 11:53

Jeg forstår ikke denne polamik.
Spørgsmålet var, hvor der skulle købes, og ikke hvad der skulle købes.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-07-10 12:33

Ja da, men det gør da ikke noget at o.v.n. kan spare nogle penge. Bare han ved hvordan.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-07-10 13:37

Citat
Jeg forstår ikke denne polamik.
Spørgsmålet var, hvor der skulle købes, og ikke hvad der skulle købes.

næh, det har du da ret i - men o.v.n var selv skyld i at det fortsatte :

Citat
AEG er vaskemaskinernes Rolls Royce
Bocsh er opvaskemaskinernes topmærke
sådan har det været i mange år, har det forandret sig?

Så derfor fortsatte det

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-10 16:12

I må gerne fortsætte selv om varen er købt og afsendt i formiddags så jeg skulle have den i morgen, måske allerede i aften hvis fragtmandens rute passer, nu bliver jeg nødt til at finde et neutralt indlæg at acceptere, i var mange som skrev Wupti men det blev ikke Wupti de var for dyre og så dur det vist ikke et acceptere et Wupti indlæg

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-07-10 16:27

hvad blev det så ??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-07-10 16:38

Citat
hvad blev det så ??

- et dejligt neutralt indlæg smuller...

Har selv brugt ASKO Vølund i 35 år og aldrig fortrudt...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-10 16:42

AEG og jeg fandt den samme som i mit første indlæg, 6 kg kapacitet i stedet for 7 kg og ellers samme specifikationer bare 1000 kr. billigere så der smuttede en ny ovn med i kurven nu jeg havde Dankortet fremme:
http://www.whiteaway.com/product/aeg-electrolux-ln-79670a/
http://www.whiteaway.com/product/aeg-electrolux-ln-69665l/
nu er det ikke alverden at jeg bruger en ovn men den kan ikke undværes, det er længe siden jeg havde et spørgsmål om ovn, men først nu at handelen blev realiseret:
http://www.whiteaway.com/product/beko-cis302000x/

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-07-10 16:50

- bliver spændede at se hvad du skal hedde fremover... o.v.n.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-07-10 16:53

Citat
Jeans
Synthetics
Synthetics easy iron
Delicate
Viscose
Delicate rinses
Drain
Spin
Blanket
Handwash, som muliggør maskinvask af 'håndvask'-mærket tøj
Lingerie
Outdoor sport
Sport Intensive
Quick 20 minutes
Quick intensive
Mix cold
Cotton 60 economy

Det var da godt...så blev det en med kvik program som jeg skrev du skulle købe.
Det bliver du glad for o.v.n.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-10 17:16

Citat
Det bliver du glad for o.v.n.
tak det håber og tror jeg at jeg bliver

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-07-10 17:57

og sokkerne kan tørre i ovnen

så blev det alligevel en slags to i een

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 06-07-10 18:14

Så får Whiteaway lidt for deres reklamekroner - men det er en fin pris, så vidt jeg kan se.
God fornøjelse med den.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 18:48

Min "vaskemaskine" er af mærket Dorthe......

Jeg har ALDRIG haft en bedre - den har nu holdt i 40 år og har ALDRIG skullet repareres.....

højst "smøres" lidt i ny og næ....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-07-10 18:56

Citat
Jeg har ALDRIG haft en bedre -

Simpelthen RÅFED humor refi

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-07-10 18:56

Citat
højst "smøres" lidt i ny og næ....

se det må du hellere uddybe ellers tror jeg ikke helt, jeg har forstået

eller nej måske er det bedre du lader være

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-10 19:11

Nu da spørgsmålet ikke er så aktuelt mere men stadig med aktiv deltagelse så er det forøvrig en god ide at se om dette mærke er i det tøj i køber: http://peecee.dk/upload/view/225315

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 06-07-10 19:17

det mærke har jeg aldrig set.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 06-07-10 19:18

- den skulle jeg have set noget før, så havde vi sparet en Vølund...

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 06-07-10 19:21

Mandehørm - hold da kæ.. hvor I hygger jer

I skal jo også passe på ikke at havne i denne kategori- så jeg kan godt forstå hvis kvinderne beskytter jer og vasker noget tøj

http://www.facebook.com/group.php?gid=13374880698

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 06-07-10 19:31

Jeg har aldrig set det mærke som o.v.n. henviser til. Men jeg vasker tøjer alligevel.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 06-07-10 19:39

Citat
det mærke har jeg aldrig set.

Det har jeg så til gengæld

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-07-10 19:40

Citat
Ny vasker - hvor skal jeg købe?

Du kunne jo have købt via et polsk postordrekatalog......

De siges at være til billige penge og billige i drift - og enkelte ser skam udmærkede ud

Og så kan du "prøve" dem inden køb...

Kommentar
Fra : dhmoelsted

Dato : 06-07-10 21:35

nu skal der ikke grines vi har denne bare go og billy
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5167&n=10

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-10 21:50

Ingen grinen her, træk W fra og der står Asco og det er nemlig hvad der gemmer sig under navnet, ASKO/Vølund er et godt mærke, det må så til gengæld være de billigste modeller som Harald kan sælge til de penge, ingen af Wasco maskinerne kan komme op på 1600 omdr. i centrifugen, det er ikke til at undvære når man har prøvet.
Refi sådanne polske import modeller har det med at blive ret godt intrigeret og få danske vaner på meget kort tid, jeg kender det vi har flere af dem ansat der hvor jeg arbejder

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-07-10 22:51

Tak for svaret akle. her var faktisk en som linkede til butikken jeg købte i, så det at finde en at acceptere blandt de mange udmærkede indlæg var nemt
tak til alle for de mange mere eller mindre seriøse indlæg