/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Regneark / sortering
Fra : sdam
Vist : 478 gange
200 point
Dato : 05-07-10 18:02

Man har en kolonne med masser af fødselsdatoer (05-05-1955) og ønsker at sorterer dem fra der f.eks. ikke er født i august måned - Er der da en måde på at lave en sorteringsfilter eller lign. i en excel regneark der kan arbejde med datoer og årstal som anført ovenfor??

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 210 point
Dato : 05-07-10 18:05

Var det ikke det samme, du spurgte om i dette spørgsmål:
http://www.kandu.dk/Spg146780.aspx

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 05-07-10 18:24

Hej IBM 760

Jamen - for pokker da - vor glemsom har man lov til at være
Undskyld - Ja det er sørme det samme. Vi glemmer lige denne her.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 05-07-10 18:25

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-10 18:25

Et regneark egner sig IKKE til noget der skal sorteres Det klarer en database meget nemmere....

Det kan godt lade sig gøre at "sortere" i et regneark, men det kræver som regel at du "sorterer HELE arket - ellers går der "ged" i kolonnerne.... DVS. samtlige data i en række skal hænge sammen og sorteres sammen.