/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Bränna fett
Fra : Bella12
Vist : 283 gange
20 point
Dato : 05-05-03 02:18

Är det någon som kan hjälpa mig med att få tag på Letigen?
//Bella

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 05-05-03 13:10

Hej.
Letigen är som du säkert vet inte längre laglit i Danmark, men.... Det finns konstigt nog et annat bantningsmedel som innehåller ungefär det samma som Letigen men som fortfarande är lagligt. Medlet heter THERMA POWER och kan beställas genom www.sublimsport.dk
Det är nog bara fråga om tid innan detta också tas bort från marknaden eftersom det liknar Letigen så mycket.
Lycka till med bantningen.
W.

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 05-05-03 13:12

Du kan läsa mer om THERMA POWER på www.drugdebate.dk där personer som har provat det, ger sina synspunkter.
W

Kommentar
Fra : Bella12

Dato : 06-05-03 18:48

Tack wisteihn, visste inte att det var olagligt.....vet du ngt annat som är bra med olika örter??Ha´d!

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 07-05-03 12:22

Jag vet att det finns många andra bantningspiller som inehåller örter, tyvärr fungerar dom flesta inte. Jag har tagit fram Therma Power så du kan se vad det innehåller. Som du kan se är det nästan identisk med Letigen och innehåller dessutom kryddor och örter. Om du har fler frågor kan du e-posta mig privat. wisteihn@yahoo.se
Ha det bra.

Therma Power
Ephedrin 8% : 300 mg
Coffein: 200 mg
White willow: 75 mg
Cayenne: 50 mg
Ginger : 40 mg