/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Min side er nede. Hvad gør jeg nu?
Fra : Megafonen
Vist : 910 gange
65 point
Dato : 04-07-10 01:28

Hejsa.

Min hjemmeside som jeg har liggende hos www.1go.dk er lukket ned.
1go.dk har ligget latent hen i nogle år og de svarer ikke på mails og man kan ikke ringe til dem. Det kan være de har hivet stikket ud.

Hvordan kan jeg få overført mit domæne til et andet webhotel hos en anden udbyder?

Det må være sket før, så der må være en eller anden måde det kan gøres på?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-07-10 02:36
Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 04-07-10 04:35

du kontakter det hotel du nu vil bruge, og overflytter domænet til dem.

//ajohansen

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 04-07-10 08:05

Jeg kan anbefale

http://www.i123.dk/

De gange jeg har haft problemer, og har skrevet til dem, har der været svar senest dagen efter, men ofte samme dag.

Jeg er tilsvarrende tilfreds med

http://www.one.com/da/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-10 08:39

Må jeg anbefale dandomain.dk som hoster min egen hjemmeside.

..så vil du også fremover nemt selv kunne administrere f.eks. URL forwards:

http://www.dandomain.dk/support/domaine/urldns.html#url

..og de har 24 timers support.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Megafonen

Dato : 04-07-10 09:16

EXTERMINATOR:

Det er et .com navn.

Men er i sikre på at jeg bare kan overflytte? Kræver det ikke en underskift fra dem der er lukket ned?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-07-10 09:26

du kan altid flytte dit domæne til et andet webhotel f.eks. http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 så sørger de flytningen af dit com domæne.

Husk at få opsagt webhotellet hos 1go.dk efter de betingelser der er for opsigelse, ellers kommer du også til at betale for det webhotellet der.

Kommentar
Fra : Megafonen

Dato : 04-07-10 11:00

Jeg tror ikke det hjælper at opsige det. De svarer jo overhovedet ikke på noget.
Det er også derfor at jeg spørger her hvordan man takler det. fordi den nye udbyder sikkert kræver et eller andet fra den gamle udbyder.

Kommentar
Fra : ajohansen

Dato : 04-07-10 11:10

jeg kan ikke forestille mig, hvad den nye udbyder skal vide fra den gamle.

hvis jeg var dig ville jeg lige så stille finde en ny ydbyder og så ski.. højt og flot på den gamle, det er jo det de gør på dig.

jeg håber for dig, at du har din HP liggende som back-up på din egen HD, for jeg tror ikke, du skal regne med at kunne hente noget fra den gamle udbyder.

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 65 point
Dato : 04-07-10 12:14

http://www.1go.dk/domain/opsigelse.htm
Send det både som anbefalet og normal brev.

Godkendelse af svar
Fra : Megafonen

Dato : 04-07-10 15:13

Tak for svaret DISKEN_revised.

Mange tak for hjælpen alle sammen.. god ide at sende et anbefalet og et normalt.