/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til "BjarneD"
Fra : Guild
Vist : 659 gange
500 point
Dato : 03-07-10 22:29

Hej igen Bjarne,
Holder en pause her på Kandu. Tak for din meget nyttige hjælp igennem årene .. måske jeg vender tilbage .. men min påængkonto skal "slankes"
/PG

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-07-10 07:39

spammerlort

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 10-07-10 10:31

Hvor tit skal jeg gentage mig selv?

Spam er UOPFORDRET tilsendt e-mail. Hvis man tilmelder sig en e-mail service som kandu's og oven i købet abonnere på, eller deltager i, spørgsmål, kan de emiler man modtager i sin in-box og de kommentarer der skrives, næppe henregnes kategorien spam.

Det kan højst betegnes som 'støj' på linjen

Kald en skovl for en skovl og en spade for en spade. Lær det nu !
Citat
Spam er en betegnelse for reklamer, man ikke selv har bedt om, som sendes via e-mail eller i nyhedsgrupper.

http://da.wikipedia.org/wiki/Spam

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-10 10:37

..iøvrigt er indlæget, som jeg kan læse det, postet i kategorien: Smalltalk.

http://da.wikipedia.org/wiki/Smalltalk

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Guild

Dato : 10-07-10 14:07

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-10 15:59

Velbekommelse ..og selvtakker

</MOLOKYLE>