/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
se forskel på jordbær sorter.
Fra : bulkman
Vist : 909 gange
100 point
Dato : 03-07-10 20:55

Har fået en del planter fra nær og fjern , men kunne godt tænke mig at finde ud af hvad for sorter
de er. Er der nogle der kan anbefale en hjemmeside eller en bog der beskriver sorterne af udseende ?
MVH
Bulman

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-07-10 21:07

google er din ven

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 03-07-10 21:08

eller Bing

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-10 22:06

ja ja brorteil

man kan jo også bruge kandu

Det er ikke nemt at bestemme en jordbærsort, bare ud fra udseende.
Du kan indkredse det lidt ved at bemærke hvornår de kommer- altså tidlig sort eller sen sort.

Så er der smagen. Men vi opfatter det meget forskelligt.

Og når vi får af venner og bekendte ved vi slet ikke noget om hvilke krydsninger der sker undervejs.

Så nej, jeg tror du har fået en umulig opgave.

Der er lidt her:

http://www.berlingske.dk/danmark/baerret-fuglene-ogsaa-vil-ha

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 03-07-10 22:28
Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 50 point
Dato : 03-07-10 22:43
Godkendelse af svar
Fra : bulkman

Dato : 07-07-10 22:07

Tak for svaret smuller54.