/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
navn på tegnefilm ????
Fra : solling
Vist : 3126 gange
69 point
Dato : 03-07-10 20:34

Håber at der er nogen her der kan hjælpe mig .... Jeg kom til at tale med min kusine i dag om en tegnefilm vi ALTID så, da vi var små men vi kan SIMPELTHEN ikke huske hvad den hedder. Den handler, så vidt vi husker, om nogle børn som falder i en sø (eller en eller anden form for vand) og nede under vandet findes der så et anden univers som børnene kommer ind i og filmen skifter her fra at være alm film til tegnefilm. Den er meget dramatisk og der var så vidt jeg husker noget med en krabbe og ... hmmm ja det står meget tåget for mig ... desværre Vi kaldte altid filmen for "vandbørn" men vi mener at de talte engelsk og den har jo nok en engelsk title... håber VIRKELIG at der er nogen der kan hjælpe mig, da jeg så gerne vil have fat i filmen og vise den til min egen søn
på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 20:50
Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-07-10 21:57

Det kunne måske hjælpe at vide hvor gammel du er, eller i hvert fald hvornår du så filmen.

Kommentar
Fra : solling

Dato : 04-07-10 07:17

ha ha ja selvfølgelig .. det glemte jeg at skrive... jeg er 29, så den er fra engang i 80´erne tror jeg.
Bennys badekar er det ikke nej

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 04-07-10 09:37

Prøv om den skulle være her.
http://www.dr.dk/Bonanza/kategori/Boern.htm
Er den Dansk, skal den gerne findes her.
http://www.danskefilm.dk/index2.html
-------

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 69 point
Dato : 04-07-10 14:18

Er det "The water Babies"?

http://www.imdb.com/title/tt0078477/

"This story is about a 12-year-old boy who discovers a complex underwater world where young children are held prisoner by an evil shark and an eel. Before he can return to the surface and clear his name, however, he must help the Water Babies leave their enclosed lake and reach the free waters of the ocean."

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 04-07-10 18:07
Kommentar
Fra : solling

Dato : 04-07-10 18:34

EIEEEEEEEEIIIIIIIII DET ER FANTASTISK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET ER DEN !!!! water babies ... juhuuuu havde aldrig troet at jeg skulle se den igen. i er simpelthen FANTASTISKE !!! Tusind tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 04-07-10 18:34

Tak for svaret IceCap.