/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mon Kandu er ved afvikle?
Fra : netop
Vist : 707 gange
200 point
Dato : 03-07-10 07:48

Dette er jo kun et hypotetisk spørgsmål, da man jo nok ikke får noget svar direkte fra Kandu...

Det er jo lidt mystisk, ingen mails - ingen reklamer på siden - idet hele taget lidt mystisk...

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 03-07-10 08:18

Det kunne godt tyde på lidt oprydning.
De sædvanlige "spammere" og "halvhjerner" har ikke vlæret endnu efter at kandu er kommet i gang igen. Lad os håbe de bliver væk.
Jeg har ikke fået mail gennem 1/2 år, mn gider ikke skrive til dem mere.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-07-10 08:51

Der er kommet 2 mail i dag, så der arbejdes på sagen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-07-10 09:05

Jeg fik da en mail til dette spørgsmål.

Om kandu er ved at afvikle, det kan jeg ikke svare på.

Men jeg ser da, at en profil d.d har udvidet sit sortiment. Det tyder jo så ikke på at kandu afvikler.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-07-10 09:06

Ja det bare typisk... nå så folk slipper for spam og reklamer så er det også forkert.
Folk er sku da heller ikke lette er gøre tilfredse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-10 10:41

Tja....

de har tilsyneladende ændret lidt på siden da "reklamer" atter var begyndt at vise sig på siden

Nå - det findes der råd for

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 03-07-10 11:08

Jeg havde engang det samme spørgsmål, og fik dette svar fra en bruger der kalder sig Bentjul.

Når du ser så få nye spørgsmål og tip, har det sikkert noget at gøre med, hvad du har valgt at se i seneste 25 og i tips.
Gå ind i din profil - vælg fanebladet abonnementer, og under Tip og TopX kan du se hvad du har valgt du skal se............

Altså det var min opsætning det var galt med.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-07-10 17:47

Fattig
Du har ret, men når du er inde i et spørgsmål og skal svare så kan du også selv bestemme om du vil have mail eller ej.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 18:37

Citat
de har tilsyneladende ændret lidt på siden da "reklamer" atter var begyndt at vise sig på siden

Er der da flere reklamer end der plejer at være?

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 03-07-10 18:50

Citat
Mon Kandu er ved afvikle

Aner det ikke. De burde vel udvikle. Animere folk til at komme med nogle spændende spørgsmål

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-07-10 19:45

jeg ser masser af reklamer på kandu

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-07-10 20:17

Jeg elsker at se på Kandu-reklamer.................især de underlødige.