/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
bilig
Fra : casper123
Vist : 343 gange
10 point
Dato : 02-07-10 14:12

hej er der nogen der kender et sted med bilige blå og gul ara par til salg jeg har ledet over alt men de koster en bondegård

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-07-10 14:25

- Ubesvarede 5
- Besvarede 0
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 7

Jeg bytter gerne med en HALV bondegård...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-07-10 15:20

Nu er gøjer jo heldigvis ikke noget der ligger i bundter på discount.

Kig i dba f.eks om der er "brugte" til salg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-07-10 15:26

Hvornår er en "gøj" brugt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-07-10 15:48

Den er brugt når nogen flytter, eller er træt af den.

Jeg har en nabo, ved ikke hvilken gøje det er, men for fanden hvor bæstet larmer.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-07-10 16:42

- vent til du bli'r noget ældre, så render du alligevel ind i en "dum krage"...

Kommentar
Fra : casper123

Dato : 02-07-10 16:56

tak for svarende

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-07-10 20:46

Har et par stykker =
men de kan KUN synge BJÆLDEKLANG
når jeg pisser...

OG DE SÆLGE´S KUN SOM ET PAR___

SÆLGES uden garanti, men fri for smitsomme sygdomme.

Desuden er de garateret? uden blå mærker/ og andre skader.

Giv et bud, eller skal jeg sende billeder.

NB: de er særdeles villige til at yngle.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-07-10 20:48

Citat
Hvornår er en "gøj" brugt

NÅR den ikke kan holde SIN EJER UD MERE...?

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-07-10 21:04

Citat
bilige blå og gul ara par til salg

Kan så lige nævne: de er total fredet.
Og som sådan skal de købes af en opdrætter.

OG jeg tvivler meget stærkt på du har et par 100,000-
i din lommebog. men søg selv på GOOGLE man kan jo finde næste alt...??
http://www.google.dk/#hl=da&q=bilig+%2F+kandu.dk&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=bccf22bf72e35f2c

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-07-10 21:24

Citat
vent til du bli'r noget ældre, så render du alligevel ind i en "dum krage"...

Er DET ikke på New Zealand_ de har (disse) krage_ gøjer.
Har set dem på TV, og de må være noget af det mest intelligente jeg nogen sinde har set = DYR
Og de bliver betragtet som en ? lande plage..i deres eget land.
De æder ALT/ kød/ affald/ døde ___? en form for losseplads fugle, men stadig en Papagøje.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-07-10 21:25

Citat
set = DYR

Fugle_

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-07-10 21:27

NÅ_ håber du sætter fingrene i en (forloren fugl)...

Hold dig til en Nymfe-parasit/ kit..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-07-10 10:56

Jeg synes det er i orden at sådan nogen fugle koster det blege, når nu det desværre er lovligt for private at anskaffe dem.

Det forhindrer forhåbentligt en del uerfarne amatører i at anskaffe dem, at de koster en del penge.

De sidder så mange store papegøjer rundt omkring i private hjem. Mange af dem lever et ynkeligt liv og får ofte en sørgelig død.
Fordi uvidende, uerfarne mennesker anskaffer dem blot fordi det er store smukke fugle, og uden at have de fornødne betingelser, plads og forstand på at passe dem.

Kommentar
Fra : casper123

Dato : 03-07-10 17:42

bare rolig jeg er højst væk til kloken tre og mindst til kloken tolv og jeg vil gi den et bur der er 10 m langt og 5 m bredt og 3 m højt

Kommentar
Fra : DISKEN_revised