/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Rasmus91
Fra : Franksp
Vist : 574 gange
50 point
Dato : 04-05-03 23:21

Hej Rasmus91

Det tips du kom med var alletiders. Både jeg og flere af mine kolleger synes det er supergodt. Du fik kun én stjerne for det, hvilket vi er mange fra min omgangskreds, der synes er alt for lidt, men det bekræfter, hvad jeg tidligere skrev, at mange gode tips får en, halvanden, max 2 stjerner, hvis man ikke rigtigt er "inde i varmen". Nu får jeg nok skældud igen, men det må jeg så nok leve med.
Måske kan det hjælpe, hvis jeg skriver, at jeg i dag har fø'sda' og har fået en sød hilsen fra gisèle.
Så hvis du skriver tillykke med fødselsdagen, så får du pointene.

Med venlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 23:26

æv...hvad så med alle mine? (vitser altså!)

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 23:27

ups...og tillykke med dagen!! (ikke for at fedte, bare for at være venlig!)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-05-03 23:30

OK Christina

Hvor mange point, synes du jeg skal gi' dig??????

Jeg skriver lige et spørgsmål i smalltalk om lidt. Det vare nok lidt, for det er meget vanskeligt for mig, men jeg tror på forhånd, at du måske kan hjælpe mig.
Kærlig hilsen
Frank

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 23:46

sådan var det heller ikke ment...

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 00:01

Jeg vil gerne have lov til at sige tillykke med dagen, nu du gør os opmærksom derpå men point vil jeg ikke have - det er jo blot alm. god opdragelse at sige tillykke når man ved nogen fylder år, - eller får det fortalt .........

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 05-05-03 00:03

ups var det så igår eller idag du har fødselsdag - var det igår og det formoder jeg udfra dit indlæg og tidspunktet ja så kom jeg for sent - men tanken var ment ligeså venligt af den grund....

Karina

Accepteret svar
Fra : ZeroXP

Modtaget 60 point
Dato : 05-05-03 00:09

yes yes, tillykke dér.

_ \^/ _
|__||__|
|__||__|.....en lille gave

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 05-05-03 00:21

Til fnollerpigen

I dag, var det i går.
Da du tidligere er kommet med gode svar, kan du måske hjælpe mig med dette

http://www.kandu.dk/dk/spg/14854

Den ulykkelige

Frank

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 06-05-03 20:33

Tak for svaret ZeroXP.
Du får pointene, da det var det mest originale svar.
Tak også til jer andre for hilsenen.

Frank