/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Hvor blev de konfirmeret???
Fra : 2601
Vist : 514 gange
500 point
Dato : 02-07-10 10:51

Jeg søger Dagmar Helene Lovise Nielsen født 23 december 1872 i Sankt Mikkels bysogn i Slagelse herred, Sorø amt.
Døbt 14. april 1873 i Sankt Mikkels Kirke, Sankt Mikkels bysogn i Slagelse herred, Sorø amt.
Hendes forældre er Jens Peter Nielsen Jeppesen født 13 oct 1847 i Korsørog hustru Else Rasmussen født 26. marts 1841 i Hunseby sogn i Musse herred, Maribo amt.

De flytter til Skælskør efter 1880 hvor han er Smedesvend og hvor deres ælste pige Anna Marie Nielsen bliver konfirmeret 20 april 1884 i Skælskør Kirke, Skælskør sogn i Vester Flakkebjerg herred, Sorø amt.

Deres yngste datter bliver gift 05. november 1893 i Skælskør Kirke, Skælskør sogn i Vester Flakkebjerg herred, Sorø amt.

Hverken Dagmar Helene Lovise Nielsen eller den yngste pige Olivia Frederikke Caroline Nielsen født 21. marts 1875 i Sankt Mikkels bysogn i Slagelse herred, Sorø amt, har jeg fundet konfirmeret i Skælskør.

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 02-07-10 11:15

Har du det andet Skælskør Købstad Sogn?
"
Søgning på sognenavn
Skælskør sogn, Vester Flakkebjerg herred, Sorø amt (0)
Skælskør Købstad sogn, Vester Flakkebjerg herred, Sorø amt (0)
"

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 02-07-10 12:20

Til svendgiversen.

Mange tak for din hjælp her i sommervamen. Desvære så var de der ikke.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : 2601

Dato : 12-07-10 11:02

Til alle.
Jeg har fået oplyst via et privat E-mail at Kaj , hendes søn skulle være født abt 1897, men ikke hvor, samt at hun som ældre skulle bo indtil sin død på Utterslevgård, Ældreboliger, 2400 København NV.

Jeg har set efter fra 1949 op til 1955 på stadsarkivet på Københavns Rådhus uden at finde hende.

Med venlig hilsen her i sommervarmen