/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Gejl til Aprilia Sonic..
Fra : Mr.Stock
Vist : 752 gange
20 point
Dato : 08-11-01 10:30

Dav..
Jeg har en Aprilia Sonic i Sølvgrå!!!
Også ved jeg der er nogen der har ere styr på tingene end mig! Hhmm....
MEN.. har i ikke nogen råd til hvordan den bliver fed? jeg tænker på alt muligt gejl...
OG... er der nogen der ed hvor man kan købe blå bliztlys til forlygterne(så det ligner politiblink)..

OG hvad er det såkaldte "Sonic optræk"???

Det var det! håber i er nogen flinke mennesker og gider hjælpe mig!
MvH... Mr.Stock
ps.. SoRrY at jeg ik ka gi flere point men jeg er Ny her!

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 08-11-01 12:46

Ps:
Prøv også: http://www.knaldfut.subnet.dk/
Mvh
Parkenss

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 20 point
Dato : 08-11-01 19:42

Hej Mr.Stock

Hos alle Aprilia forhandlere i DK kan man bl.a. købe et såkaldt identy kit bestående af : alt plastik+sæde kan f.eks. fåes
i en meget sej matsort farve m/knaldrødt sæde.
De blå lys du har set er et såkaldt stroboskoblys fåes bl.a. hos elektronikforretninger , kaldes også discotekslys.
Dette er umiddelbart ikke til at montere , men kræver lidt fingersnilde , kan du ikke selv , så spørg hos din lokale elektronikforhandler.
Det såkaldte Sonic optræk findes ikke , men er en myte , sonic er ikke hurtigere i optrækket end andre Apriliaer , motoren er bl.a. den samme som sidder på rally og den gl. SR 50 model , begge Aprilia.

Mvh.Jan