/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvad findes der ellers?
Fra : pifo
Vist : 835 gange
100 point
Dato : 29-06-10 20:43

Jeg synes, det er hyggeligt med et sted som Kandu, men jeg oplever ikke så megen aktivitet her, som jeg kunne have tænkt mig. Hvad findes der ellers af sites, som minder om Kandu?
Eller er det virkelig kun her, I mødes, alle jer der stiller spørgsmål og alle jer med de kloge hoveder?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-06-10 20:44
Kommentar
Fra : peyo

Dato : 29-06-10 20:53
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-06-10 21:06

det spør alle om

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 29-06-10 22:06

Vi kan lave noget aktivitet....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-10 22:21

Det tror da fanden der ingen aktiviteter er...Hvem gider være aktiv et sted, hvor du konsekvent spammer alt og alle med dit psykopatiske tomhjernede ævl

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-06-10 22:22

Måske bytter jeg rundt på dig og tossejørn, men årsagen er den samme...der hvor han er, gider ingen være.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-06-10 23:16

Så er der lige det, at vi har det gode vejr, og det er feriesæson, så hvem gider sidde klistret op ad sin PC i et sådant vejr!
Jeg tror dog at der er en del, somlige skal ind og se, hvad der er af nyt post.
Desværre er der alt for mange, der ikke formår at skrive en overskrift på spørgsmålet, så man bliver interesseret i det.
Personligt ignorere jeg mange spørgsmål, som har en intetsigendediscount overskrift.

Kommentar
Fra : Megafonen

Dato : 02-07-10 09:04

Er det mig eller har kandu ikke virket i et par dage?

Kommentar
Fra : Toves_Henrik

Dato : 02-07-10 09:12

Jeg mener problemet er større end kun sommervarme, jeg oplever at folk svarer uden at der er hold i deres svar, og et forkert svar ja det er problematisk. jeg tror man må hjælpe disse svarere på ret køl eller ud i mørket
Hellere få svar, men så at de er rigtige ikke Dova, det er der betyder noget..
MVH
Henrik

Kommentar
Fra : Christa.N

Dato : 02-07-10 09:37

Citat
Hvad findes der ellers af sites, som minder om Kandu?

pifo det har jeg tænkt på ufattelig mange gange og jeg har ledt og googlet på nettet efter steder, hvor man kan snakke, diskutere og hygge sammen med andre........

Men enten er det eksperter i et eller andet interesse / niche emne, hvor jeg ikke kan være med - eller også er det halvlumre sites, hvor ALT bliver vendt til under bæltestedet af sexfikserede dominerede profiler.

Accepteret svar
Fra : DISKEN_revised

Modtaget 100 point
Dato : 02-07-10 10:55

Citat
Det tror da fanden der ingen aktiviteter er...Hvem gider være aktiv et sted, hvor du konsekvent spammer alt og alle med dit psykopatiske tomhjernede ævl

Typisk dig

Citat
Måske bytter jeg rundt på dig og tossejørn, men årsagen er den samme...der hvor han er, gider ingen være.

Snakker du nu med dig selv igen.

xxxxxxxx

http://dindebat.dk/

http://dindebat.dk/liv-sjael/

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-07-10 12:14
Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-07-10 12:40
Kommentar
Fra : peyo

Dato : 02-07-10 15:43

Citat
Måske bytter jeg rundt på dig og kujonklumme, men årsagen er den samme...der hvor han er, gider ingen være.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-07-10 20:57

?????????????
Citat
Måske bytter jeg rundt på dig og kujonklumme, men årsagen er den samme...der hvor han er, gider ingen være.

SGU _ da klumme/ klamme + andre navne, jeg tænker PÅ
-----
Hvis den var til MIG.

Kommentar
Fra : DISKEN_revised

Dato : 02-07-10 20:58

Godt mudder_bad

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-07-10 21:11

Nu kender jeg jo ik' din alder, men måske denne er noget!

AgeForce er et netværk for alle over 50, der gerne vil mødes på nettet og i virkeligheden. Ideen er at samle de mange stærke kræfter blandt voksne mennesker og skabe et forum, hvor interesser og aktive fællesskaber står i centrum.

http://www.ageforce.dk/

Kommentar
Fra : kidder

Dato : 03-07-10 17:14

Amino er hele Danmarks Iværksætter Portal. Besøg Amino her: http://www.amino.dk/

/Kidder

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-07-10 17:40

http://www.24.dk/ har også et spørgeforum, hvor der også er noget med PC.
Men kvalitetsmessigt og saglighed er ingen lunde bedre end KANDU.

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 04-07-10 09:56

http://www.searchenginecolossus.com/

Du kan jo begynde her.

Godkendelse af svar
Fra : pifo

Dato : 07-07-10 22:31

Tak for svaret DISKEN_revised.