/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
sandkasse på hjul
Fra : kanduvildu
Vist : 1548 gange
70 point
Dato : 29-06-10 09:16

Er der nogen som ved om man kan købe en sandkasse på hjul?

Tænker det er meget smart at man kan skubbe den rundt på græsplænen, så man finder skygge på rette tidspunkt. Er også meget smart når der skal slås græs. Det må da være til at finde??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-06-10 09:31

Ja da....

Hjulene køber du blot løse og sætter under...

Men det skal være nogle ordentlige "moppedrenge" hvis de ikke blot skal synke ned i græsset - så der skal nok stige til sandkassen også

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 29-06-10 09:58

byg en gammel trailer om til sandkasse

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-06-10 11:02

Du skal nok op i mindst ø 100 mm hjul.

Men tænk på at den også bliver noget tungere når det har regnet, samt at ungerne smider sandet udenfor, godt nok har en græsplæne godt af sand, men ikke i de mængder.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 29-06-10 13:12

Den bliver afskyelig tung. Hvis hjulene ikke er min. 50 mm brede, vil den synke ned

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 29-06-10 17:07

det kræver flisebelæning under sandkassen hvis du skal kunne flytte den. ellers duer det ikke. prøv bare at flytte en trailer med et læs sand rundt på en græsplæne. det er næsten umuligt.

Kommentar
Fra : lham

Dato : 29-06-10 17:33

En skrottet rusten pick-up så kan de også øve sig lidt på kørekortet når den tid kommer

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 35 point
Dato : 29-06-10 17:54

Tag det sure med det søde, find en permanemt plads og lad ungerne "ødelægge" en meters penge rundt om, når de så en dag ikke bruger pladsen mere er det let at grave et bed, så græs eller hvad Du vil.

Godkendelse af svar
Fra : kanduvildu

Dato : 29-06-10 20:12

Tak for alle jeres indlæg. I har nok alle ret, det bliver en umulig opgave.
Jeg dropper den "gode" ide.