/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Have links/forums ?
Fra : Odense
Vist : 584 gange
50 point
Dato : 04-05-03 22:35

Nogen der keder nogen gode have forums link, som dette? hvor man kan stille spørgsmål ang. haven...

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 60 point
Dato : 04-05-03 23:15

http://www.husetoghaven.dk/

Søren ryge besvarer dine spørgsmål. Kræver java.

Grønne Danmark
Interesserer man sig for haven er der råd og vejledning her. Man kan bl.a. deltage i et debatforum og modtage nyheder pr. e-mail.
www.danmark-info.dk

Grønne haveråd
Det uafhængige Grøn Information giver miljørigtige råd om skadedyr, kompost, muld, gødning o.l. Henviser til nyttige håndbøger og telefonnumre.
www.greeninfo.dk/rapport/hfolder.htm

Det Danske Haveselskab
Landsdækkende forening der vil fremme interessen for haven. Se hvordan man bliver medlem, og læs bladet Haven.
www.haveselskab.dk

E-haven
Er et onlinemagasin med aktuelle tips og temaartikler for haveejere. Det er ikke her du finder råd om brug af kemiske bekæmpelsesmidler.
www.e-haven.dk

I Haven
Forum for dem med interesse for haver og havebrug. Få svar på have-relateret spørgsmål, læs og skriv artikler om samme og find planteordbog.
www.ihaven.dk

Vand i Haven
Kunne du godt tænke dig at få et havebassin i din have finder du her informationer vedr. havebassinets placering, fisk og planter. Se også tips og ideer.
home19.inet.tele.dk/soren1

Haveinfo om roser i haven
Skal det være busk-, klatre- eller floribundaroser? Få check på forskellige varianter af roser, eller find de enkelte arter i blomsterdatabasen.
www.haveinfo.dk/Planter/Ude/Roser/roser.asp

bare gå i gang
Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 26-05-03 01:15

har du fået kigget lidt på mine links? Hvis du er tilfreds med svaret skal du trykke på "accepter som svar" over spørgsmålet. Mvh, Christina

Godkendelse af svar
Fra : Odense

Dato : 19-03-04 17:38

Tak for svaret skingur.