/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Mixes
Fra : c_lasse
Vist : 519 gange
75 point
Dato : 04-05-03 22:29

Hej, jeg ved ikke lige, om det er den relevante kategori, men nu prøver jeg alligevel:

Jeg mangler et godt program, hvor man kan mixe sange sammen ligesom på en mixerpult... Det skal kunne tage mp3, og så skal det kunne downloades gratis fra nettet... Ved ikke, om der er sådan et program, jeg har i hvert fald ikke fundet noget...
Lige en ting til, hvis det er muligt: Programmet skal helst være uden prøveperiode, så jeg kan bruge det altid!

Håber der er nogen, som kan hjælpe, på forhånd tak?!

Mvh Lasse...

Kommentar
Fra : Shit_Ass

Dato : 04-05-03 23:19

der er et program som hedder Acoustica MP3 Audio Mixer men det kan ikke hente sange ned, men du kan prøve at hente en prøve version på:

http://www.acoustica.com/mp3-audio-mixer/download.htm

MVH.

Shit-ASS

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 04-05-03 23:23

Det behøver heller ikke være et program, som kan hente sangene, men blot et, som skal kunne arbejde med sangene, som ligger på computeren!!
Forresten har jeg Windows XP med 256 ram og 2 GHz, hvis der er nogen, som vil vide det, før de skriver til mig...!

Kommentar
Fra : Shit_Ass

Dato : 04-05-03 23:32

Programmet det kan også arbejde sange det er det som det er lavet til, og det ligger også på computeren, for det køre uden cd. Faktis er prøve versionen den fulde version, men for at den kan blive til den fulde versino kræver der en "KODE" så du kunne prøve at finde koden et eller andet sted på nættet så du ikke behøver at betale for det.

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 04-05-03 23:40

Nu har jeg prøvet at kigge lidt på det, men det virker lidt uoverskueligt, og så kan jeg heller ikke finde et sted, hvor man kan fjerne noget af de sange, man har lagt ind... Jeg tænkte mere i retning af et program, som minder om en rigtig mixerpult... Der skal i hvert fald være samme funktioner!! Ved ikke, hvad de mere professionelle DJ's bruger, når de mixer på computeren?!?
Please hjælp mig...

Accepteret svar
Fra : DonAndre

Modtaget 75 point
Dato : 05-05-03 01:03

haløj lasse...

der er et proggy der hedder djtraktor.. (ja!! sært navn..?) men det virker sku'.. det er bygget op som to singel players.. og så fylder du bare på din playliste!!

Men... det kan ikke hente mp3 direkte fra nettet... men har du et ICQ#.. så kan du få af mig!

DonAndre'

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 05-05-03 11:31

Hvor kan man downloade Djtraktor??
Problemet er ikke at finde mp3, for jeg har selv... Men det er kun et godt program, jeg mangler, og lige nu leder jeg efter det der Djtraktor, men kan ikke lige finde det, desværre!!
Håber der fortsat er nogen, som kan hjælpe mig... Både med det program, og også eventuelle andre...!

Kommentar
Fra : DonAndre

Dato : 06-05-03 01:14

du kan hente det fra mig.. icq#275625673..

DonAndre'

Kommentar
Fra : c_lasse

Dato : 07-05-03 23:44

Skulle lige oprette en ICQ-bruger, men nu har jeg én... Mit ICQ-nummer er 254029172
Håber jeg kan få djtraktor gennem dig, DonAndre...!
På forhånd tak!!

Godkendelse af svar
Fra : c_lasse

Dato : 25-06-04 09:21

Tak for svaret DonAndre, men jeg syntes ikke helt om programmet... Har stadig ikke fundet noget, men har dog også droppet det igen!
PS: undskyld tiden, blev lige sendt i militæret!