/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Tryksager
Fra : jepser30
Vist : 564 gange
100 point
Dato : 27-06-10 12:22

Jeg skal have lavet nogle A5 tryksager på 160/170g hvidt papir med sort tryk på den ene side.

Jeg har kigget rundt på nettet, i de såkaldte selvbetjenings butikker der er, og fundet en pris der virker ret høj. (de fleste viser priser for 4+0 / 4+4 tryk) Og det er 1+0 tryk jeg skal have.

Er der nogle der kender et billigt sted hvor man ikke skal betale 1 mio kr for forsendelse?

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 27-06-10 13:33
Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-06-10 14:42
Kommentar
Fra : vic200

Dato : 27-06-10 16:19

Forsendelse koster desværre lidt i dag med Post Danmark.
Hvor mange stk skal du have lavet i A5 format?

vic200

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 27-06-10 17:43

Find et sted der ligger i nærheden af hvor du bor - og afhent selv.
Derved sparer du portoen/forsendelsen.
Skriv på Google f.eks. Flyers Roskilde - el. Flyers Ålborg, - så kommer det sted frem der er tættest på.
Ammitz

Kommentar
Fra : jepser30

Dato : 27-06-10 22:50

Jeg snakker om 500 stk / 1000 stk.

Vester kopi er alt alt for dyre. Jeg regner ikke med at jeg skal betale meget mere end 0,50-0,70 kroner pr. ark...

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 28-06-10 07:57

Det kan godt lave sig lave for den pris, men så kommer der jo forsendelse til, hvis du ikke bor i Sønderjylland og kan hente det selv.

vic 200

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 28-06-10 09:51

Kan du sende en pdf fil, så er der ingen problemer med at klare den opgave til den pris du oplyser.

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor.

hawaii7

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 28-06-10 14:56

Du kan med fordel bruge et mindre trykkeri, hvis der alligevel er tale om mange eksemplarer. Brug siderne herunder til at "prutte" pris og vis evt. priserne til de forsk. trykkerier og spil dem ud mod hinanden, hvis det lyder dyrt:

http://www.brokerprint.com/

http://www.ask4media.dk/

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 28-06-10 16:36

Forsendelse koster nu engang det Post Danmark har fastsat, - og med den papirvægt du ønsker dig, - ja, så vejer det jo altså godt til, - og hertil kommer emballagen. Jeg tror ikke Portoen kan blive sat ned, - men som jeg tidligere skrev, - så find et sted i nærheden af din bopæl, og afhent selv.
Hvor i landet bor du????
Ammitz