/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Hjælp Lejlighed Næstved
Fra : Gigli-Chico
Vist : 1518 gange
205 point
Dato : 27-06-10 03:22

Hej..

Jeg leder efter en lejlighed i Næstved..
Jeg tror jeg bliver ved med at lede i de samme steder og jeg finder intet.

Jeg har dog været heldig at finde nogle få ledige lejligheder -men... Jeg har 2 katte og dem skal jeg have med mig, så der skal være dyr tilladt, hvilket der ikke har været nogle steder..
Huslejen må højest være 4000,- og der skal være 1 eller 2 vær.

Jeg kender de fleste sider som, neasbo, lejerbo, boligportalen, ledige-lejligheder, bolig1, boligstedet og mange andre. Men ind til videre kan jeg ikke finde noget, og jeg har kigget i lang tid.

Jeg havde håbet på at nogle herinde måske kendte til nogle ledige lejligheder eller nogle andre steder at kigge end de steder jeg har været eller måske har overset.

På forhånd tak :D

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 27-06-10 07:23

Sæt en seddel op på opslagstavlen i supermarkederne i Næstved. Måske er der lige én, der....

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 27-06-10 10:24

Jeg har set, at Næstved-Bladet og Ugebladet har tit annoncer om lejligheder.

I denne uge havde de bl.a.:

2 vær. lejlighed. Nyistandsat, 4000 + forbrug.
Centralt beliggende, tæt på byen. Indskud 3 mdr + 3 mdr forudbetalt leje. Adgang til have.
Der står intet om husdyr.
Du kan henvende dig på billet mrk- 5708, Ugebladet, Dania 38, 4700 Næstved.

Men da avisen udkom den 22., skal du nok ikke regne med gevinst.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 28-06-10 11:27

Tak men intet held :(

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 28-06-10 15:17

Hvis der er nogen der kender en hjemmeside eller andre steder man kan kigge er jeg meget interesseret. Jeg har 3 måneder til at finde noget i.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 28-06-10 15:22
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 28-06-10 22:21

Tak for endnu et svar pifo. men intet held desværre. :(
Jeg leder videre..

Kommentar
Fra : brorteil

Dato : 02-07-10 16:16

Næstved, der bor rosset København har smidt ud.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 205 point
Dato : 02-07-10 17:45
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-07-10 17:54
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-07-10 22:20

Citat
Næstved, der bor rosset København har smidt ud.

Næhhh,de ryger sku helt herop til Thy og Mors.Og ikke bare fra København,men også fra Lolland og Falster.Kun halvdelen af borgerne her i Thy,er Thyboere.Den anden halvdel er folk fra sydhavsøerne,der føler "jorden brænde under sig".Men det giver god beskæftigelse,til politiet.

Mosebaek.

Undskyld,det har jo ikke meget med lejlighed i Næstved,at gøre.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 06-07-10 01:13

Mange tak for svarene og hjemmesiderne alle sammen, men de lejligheder der endelig er ledige må man ikke have dyr i. Lige nu venter jeg lidt på at ugebladet kommer online så jeg måske kan være heldig at komme "først til mølle" hvis der nu endelig er en ledig lejlighed.

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 06-07-10 01:52
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 06-07-10 08:44

Ja. jeg venter stadig på at ugebladet for idag kommer på.
Jeg har problemer med at se Næstved bladet online.

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 06-07-10 16:38

Ingen mulige i aviserne. Øv..

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 07-07-10 16:51

AKUT ... AKUT ... Jeg skal tidligere ud af stedet jeg er i nu, og har akut brug for en lejlighed. :(
Hvis der er nogen der har set en 1/2 værelses til leje i Næstved helst under 4000 pr. md. i husleje må i meget gerne skrive.. Jeg har kigget alle steder jeg kender. både aviserne og på nettet uden held.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 07-07-10 21:33
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 07-07-10 22:10

Tak piaskov men der har jeg allerede ledt fra top til bund. ingen.. :(

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-07-10 23:37
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 07-07-10 23:42
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 07-07-10 23:47

Tak for hjemmesiderne katekismus... Men den ene er for dyr og den anden har jeg skrevet på for over en uge siden men har ikke modtaget noget svar..

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-07-10 01:00
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 08-07-10 01:12

Tak igen katekismus.. Den ser jo perfekt ud -men.. det er en andelsbolig. Jeg har ikke råd til at købe..
hvis det endelig var skal man betale 499,- for at komme i kontakt med dem. Jeg har tjekket den side og der er ingenting til leje..

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-07-10 02:47
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 08-07-10 03:08

http://www.facebook.com/wall.php?id=51635628738#!/group.php?gid=51635628738
her kan du prøve at søge lejlighed - måske nogen kender nogen

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 08-07-10 13:09

Tak jeg prøver begge dele :)

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 09-07-10 01:55

har tjekket det men stadig ingenting endnu. :(

Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 10-07-10 01:17

har fundet en der ser go ud.. nu venter jeg bare på svar om man må have kat der..

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-07-10 03:49
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 10-07-10 03:51
Kommentar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 10-07-10 10:15

Tak Katekismus.. Det er dem jeg fandt igår jeg ventede svar på om man måtte have kat. Jeg snakkede med udlejeren idag og det måtte man desværre ikke.. :(
Det var ellers trist de var begge billige og perfekte..

Godkendelse af svar
Fra : Gigli-Chico

Dato : 12-07-10 11:19

Tak for svaret katekismus vi fandt desværre ikke noget endnu. Men jeg tænkte du skulle have point'ene for denne gange da du har svaret flest gange :) Jeg sætter endnu et spørgsmål op med det samme i håb om at finded noget andet.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-07-10 12:38

åh, håbede og troede lige, at heldet var med dig. Jeg holder antennerne åbne og giver lyd, hvis jeg hører og læser om noget.