/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Direkte Kabeltilslutning
Fra : turbo.dk
Vist : 423 gange
200 point
Dato : 04-05-03 21:09

Er der nogle der kan fortælle mig om man kan lave forbindelse mellem 2 pc`er med usb og hvordan (Direkte Kabeltilslutning) og kan man på denne måde lave et netværk ????
Har 3 pc`er 2 med win 98se og en med xp-pro , alle 3 med stor cpu og masse af ram.....
køre kun med gammel usb ikke 2.0
Svare gerne med et udførlig svar , hvor det skæres ud i pap
( ingen hurtig og smarte svar , der er for overfladrisk , disse vil ikke modtage noget)

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 04-05-03 23:10

Gå ind under hjælpefunktionen i WinXP og søg på emnet: netværk via kabel
Der en perfekt beskrivelse af hvordan og hvorledes.
Min forklaring vil bare være afskrift.
m v h
HC

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 04-05-03 23:12

fortsat... Du skal benytte et "Twisted Kabel" og selvfølgelig netkort i hver pc.
m v h¨
HC

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 200 point
Dato : 04-05-03 23:40

Hej Turbo

Du kan købe et specielt kabel til formålet. Når det er USB er det plug and play. Du kan dog kun slutte 2 computere sammen ad gangen.
På denne side kan du købe kablet, der er også en beskrivelse af hvad det kan, så jeg vil ikke kopiere teksten:

http://www.holm-data.dk/varedetalje.asp?varenr=H005%2D816%2D2247

Der er vist også rygter om at du kan købe et kabel hos ham her

http://www.thansen.dk/products.asp?c=139404654&n=496911252#xy

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : turbo.dk

Dato : 05-05-03 08:17

Tak for svaret srhansen.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 08-05-03 22:28

Det var så lidt

mvh srhansen