/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Billeder af scootere fra gaden
Fra : scootergrisen
Vist : 1042 gange
70 point
Dato : 25-06-10 00:29

Jeg var ude og køre i sommer vejret og tænkte jeg ville tage nogle billeder af scootere på gaden.
Måske i har lyst til at se.
Der er også billeder af motorcykler.
http://scootergrisen.dk/forum/viewtopic.php?f=3&t=57

Accepteret svar
Fra : peyo

Modtaget 70 point
Dato : 25-06-10 05:39

Fino

Det mest interessante er nu, at man som "Køvenhavner" kan kende de steder, hvor scooterne drøner rundt ...

peyo

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 25-06-10 20:15

Jeg tænkte også om der måske var nogen der kunne kende sig selv.... eller deres stjåldne scooter.

Jeg modtager gerne billeder som i selv har taget.... Kunne være sjovt og se.

Jeg har lige været ude og tage nogle flere som jeg sætter på.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 26-06-10 13:29

Tager du så med mobilos eller med et rigtigt kamera?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 26-06-10 18:16

Med digital kamera.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-06-10 21:58

Der er kommet flere billeder hvis i vil se.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-06-10 22:19

Fint nok, men hvorfor skal man trackes i hoved og r.. på din side?

F.eks. af http://www.nope.dk/ og http://www.chart.dk/

...eller skal du selv bruge kandu'ernes IP numre til noget?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-06-10 02:31

chart og nope bruges til at komme på en liste så folk kan finde min hjemmeside også kan man også se hvor mange der har besøgt hjemmesiden.

Jeg skal ikke bruge kandus IPer til noget. Jeg har aldrig haft brug for folks ip til noget i forbindelse med min hjemmeside men mit forum bruger da nok folks iper til at holde styr på ting.

Men når du besøger en hvilken som helst hjemmeside så bliver din computer jo nød til at opgive sin IP adresse til den computer med hjemmesiden på fordi hvordan skulle du ellers kunne modtage data fra hjemmeside ?

Det lidt ligesom og ringe til et pizzaria og bestille en pizza uden at opgive en adresse... så kommer pizzaen ikke.

Men altså jeg har ikke nogle skumle planer om at gemme folks IP adresser og finde ud af hvem de er eller sælge informationer videre og alts sådan noget.

Min hjemmeside er frit tilgængeligt og du kan få alt kildekoden hvis du vil så kan du selv finde ud af det du vil.

Håber da ik du føler dig tracked på min hjemmeside.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 28-06-10 07:05

Ser at du har fået nogle flere medlemmer til at skrive indlæg - og det er jo godt

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 28-06-10 07:07

Indlæg i dit Forum, altså ...

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 28-06-10 08:52

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/user/scooter?blend=1&ob=4[/YOUTUBE]

Måske/måske ikke kan du bruge denne til dit Forum ?

Jrn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-06-10 14:24

scootergrisen -> No offence...
Jeg er blot lidt 'mistænksom'
Jeg har gennem år'ene set mange 'underlige' indlæg, som skulle lokke folk til dit & dat.
Jeg har 'tjekket' dine cookies (3.stk.) og de er helt uskadelige
Sorry min 'mistænksomhed'
Keep on trucking scootergrisen...
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-06-10 18:24

Citat
Ser at du har fået nogle flere medlemmer til at skrive indlæg - og det er jo godt

Ja der er da kommet nogen stykker men der er ingen ud over mig selv der har skrevet indlæg de sidste 10 dage ...
Men i skal da være velkommen til at komme ind og tilmelde jer.
Jeg troede der ville komme mange spørgsmål her når det blev sommer men det er lige omvendt der er færre der skriver til mig her efter det er blevet varmt men det nok fordi de er ude og køre allesammen.

Citat
Måske/måske ikke kan du bruge denne til dit Forum ?

Ik fordi jeg har noget imod ham men det lidt irriterende han altid dukker op når man søger efter køretøjet scooter.... Det ligesom i usa der hedder et løbehjul en scooter.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 28-06-10 19:15

Ja, jeg er nu også mere interesseret i løbehjul end end scooter

Du må sq meget pardon, at jeg har kommenteret dine scooter-tråde.

Og meldt mig ind i dit scooter-forum, som den, vist nok eneste fra Kandu.dk, dengang du spurgte om det.

Skal for fremtiden nok holde mig væk fra dine scooter + dine muslim spørgsmål, scootergris.

Så bliver dine spørgsmål nok et "løbehjuls-tilløbs-stykke"

P.S

Er du virkelig sådan en anti-muslim (racist vil jeg kalde det, kan ikke finde på en "bedre" udtryk)

Eller er det noget du "provokerer" med?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-06-10 00:11

peyo > hvorfor blev du mopset lige pludselig ? Er ikke helt med.
Jeg siger da ikke du ik må kommenter mine scooter tråde.
Ja jeg hader muslimer de har aldrig gjort mig noget godt men de har gjort mig meget ondt.
Jeg ved ikke hvorfor du kalder det racist.
Men hvad er en racist ?
Muslim er jo ikke en race og jeg aner cirka intet om racer.
Lad os nu kalde en spade for en spade og en skovl for en skovl.
Et par røde sko er heller ikke grønne bare fordi du ikke kan komme på hvordan man siger rød.

Kommentar
Fra : peyo

Dato : 29-06-10 05:50

OK

Om du kan lide muslimer eller ej er jeg lige glad med.
Det er jo heldigvis en menneskeret at tænke sådan.
Og du har jo, tilsyneladende, kun dårlige personlige erfaringer med muslimer.
Så OK !

Ordet "racist" i forbindelse med muslimer er jo sikkert også malplaceret.
Da muslimer findes i alle hudfarver og alle racer i alle lande.

Lige som scootere ...

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 29-06-10 23:58

Arg mon dog de findes i alle lande.
Det må man da ikke håbe.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-07-10 00:49

Der er tilføjet flere billeder.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 05-08-10 04:55

Tak for svaret peyo.