/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
TV indstilling dvb-t mpeg4 - prosonic
Fra : chrkp
Vist : 1767 gange
100 point
Dato : 24-06-10 21:49

Har købt et billigt tv i Bilka til mit sommerhus - det vil gerne tage Ramashang, DR HD, DR update, DR K - men DR, DR2 og TV2 kan jeg ikke få det til at tage - er der nogen der ved hvordan man gør?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 24-06-10 22:14

Køb en digitalboks og sæt dit TV til den, så kan du tage alle kanaler du skriver om.

Eller opdater dit TV. Det gøres i grundindstillingerne.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 24-06-10 22:14

Prøv lige og sætte dig ned.
Du skal skanne ALLE kanalerne ind.
Ingen problem hos os i campingvognen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-06-10 22:42

Gør som Pia skriver, når du kan få de andre kanaler ind, kan du også få indscannet DR DR2 og TV2.

Du har fuld HD og behøver ingen boks til de 3 sidste kanaler.

Læs din manual til fjernsynet, der står hvad du skal gøre.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-06-10 23:38

Hvis dit sommerhus ligger langt fra senderen, skal du tilslutte en ordentlig retningsbestemt udendørs antenne. Al det rundstålende forstærkerfis er ikke egnet ved svage signaler.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-06-10 19:25

du vælger at gå ind i menuen og vælg digital kanaler