/ Forside/ Karriere / Udlandet / USA / Spørgsmål
10  wacher 144
GPS
Fra : carlo3
Vist : 483 gange
100 point
Dato : 24-06-10 11:31

Hej Alle
Jeg tager til USA på ferie og overvejer at købe en GPS derover. Jeg vil jo gerne bruge den når jeg kommer hjem. Kan jeg købe et Europekort når jeg kommer hjem og lægge det i. Hvad koster sådan et kort. Kan det betale sig at købe Europakort derovere.
Har hørt at det skulle være billigt at købe gps i USA??? er det det?
Hilsen Carlo3

Kommentar
Fra : NobleK

Dato : 25-06-10 09:55

Hej carlo

Vi var en tur til USA sidste år hvor vi tog en roadtrip i Californian, Nevada og Arizona. Vi havde reserveret en lejebil hjemmefra, men pga. en misforståelse havde de ikke nogen med indbygget navigation hjemme. Vi valgte så bare at købe en, hvilket faktisk viste sig at være billigere end at leje den med bilen :) Vi gav lige over 600 kr for en TomTom One V4 (vi havde den samme model hjemme, dog til 1200 kr) med kort over Nordamerika. Den har tjent os upåklageligt, så det var bestemt en succes.
Mht. Europakort så er det ikke noget vi har installeret (endnu) da vi jo har den anden med kort over Europa i forvejen. Det kan dog sagtens lade sig gøre, og koster mellem 400 og 500 kr for f.eks. kort over Vesteuropa.

Håber det hjælper :)

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 17-07-10 22:41

Ved køb i DK er det helt klart billigst at købe GPS der dækker både Nordamerika OG Europa fra 'starten'. Mon ikke osse det gælder i usa?

Kommentar
Fra : carlo3

Dato : 18-07-10 11:01

Har nu været afsted. Købte en Tomtom med USA kort. kunne ikke finde en med Nordamerika OG Europa, så jeg købte en med Nordamerika, den var vi meget glade for.
Så Hvis der er nogle der mangler en Tomtom One med Nordamerika kort, så har jeg en til salg, er som ny, brugt i 16 dage, 100% ok.
Hilsen Carl