/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
MKV med undertekster
Fra : CiviC
Vist : 1711 gange
300 point
Dato : 22-06-10 23:19

Hejsa

Jeg har lige fået et philips fjernsyn, som kan afspille MKV-filer via USB-nøgle. Problemet er bare, at den ikke vil vise underteksterne.
Jeg har prøvet at overføre undertekster til filmen med MKV merge GUI men det virker kun på PC'en ikke på fjernsynet.
Er der nogle der har nogle forslag?

Mvh
CiViC

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-06-10 08:12

Hvilket format er dine undertekster i ????

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 23-06-10 21:18

.srt

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 03-07-10 02:45

Slet ingen forslag???

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 03-08-10 13:40

Så skal du vel have lagt teksterne permanent over på filmene..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-10 14:00

Hvorfor bruger du overhovedet det videoformat

Citat
Jeg har lige fået et philips fjernsyn, som kan afspille MKV-filer via USB-nøgle

Det har så intet med TVet at gøre, der må være en DVDafspiller eller lign. indbygget i TVet....

TVet som sådan kan ikke afspille noget som helst....

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 03-08-10 14:06

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-08-10 14:13

Hvad er du forvirret over

Et TV kan billedgøre et TV-signal - intet andet

Kobler du derimod "udstyr" på kan det fungere som skærm til mange ting

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 04-08-10 23:21

Hejsa

Daxxa:
Underteksterne er permanent lagt over på filmen. VLC-player viser undertekster, selvom jeg har slettet dem fra samme bibliotek og ikke har nogle mappe konfigureret til at indeholde undertekster.

Refi:
Det kan godt være der er noget indbygget i TV'et, men jeg smider bare en USB-nøgle i USB-stikket i siden af TV'et og så begynder den at vise indholdet på USB-nøglen

Brugsforvirringen kan hentes her:
http://download.p4c.philips.com/files/3/37pfl5405h_12/37pfl5405h_12_dfu_dan.pdf

Mvh
CiViC