/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
mozilla firefox - undgå downloads vindue
Fra : scootergrisen
Vist : 662 gange
50 point
Dato : 22-06-10 20:29

når jeg downloader noget så kommer det et vindue hvor jeg kan se at filen downloades og hvor langt den er kommet og hvilket filer der tidligere er downloadet...

Hvordan undgår jeg at dette downloads vindue kommer hver gang jeg downloader noget ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-10 20:32

Kan du ikke bare minimere den ned på processlinien.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 22-06-10 20:33

Gå til Funktioner, under overordnet, fjern flueben i Vis filhentningsoversigten når en fil hentes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-06-10 20:36

Et eller andet skal da åbne for at vise filen bliver hentet men du kan undgå at browseren husker hvad der tidligere er hentet, ind i Funktioner og Indstillinger, fanebladet Privatliv og fjern markering ved Husk filhentnings historik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-06-10 20:46

Nu var ? jo om man kunne slå det fra, og det kan man,
der vises nederst i status linjen til højre hvor langt man er kommet!

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-06-10 23:39

tank u