/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook siger der er begrænsninger
Fra : maxikurt
Vist : 1054 gange
500 point
Dato : 20-06-10 15:39

En der har en løsning når jeg har hentet en mail med et hyper link kan jeg ikke åbne det outlook siger at der er begrænsninger på pc kontakt admin men vi sidder hjemme og har ikke slået noget begrænsning til

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-10 20:22

Der er en der har stillet det samme spørgsmål her

http://www.eksperten.dk/spm/883378

Og det slutter med at det er en opdateringsfejl hos microsoft???

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-06-10 21:35

Haløjsa
Hvad med at kopiere linket ind i adresselinket på din IExplorer?

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-06-10 21:39

Iøvrigt bruger jeg også Oulook 2007, og har overhovedet ikke observeret problemet. Måske er det dine sikkerhedsindstillinger der er indstillet for højt? Kun et gæt.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 20-06-10 21:54

Hej
Prøv dette, som jeg fandt i et US-Fora:
Citat
Solved. It was Firefox. Explore must be the default browser for the links to work.

After some back and forth on this one, we figured out that this happened because you installed a new Web browser, Firefox, then uninstalled it, leaving Outlook with no default browser to use for links.

The new way to fix this is to open Internet Explorer, the Web you now use, and go to Toolsh Internet Optionsh Programsh and use the Reset Web Settings option (while unchecking the box for "Also reset my home page").

Så vidt jeg forstår gælder det om at Iexplorer skal være default browser til at åbne links.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 23-06-10 11:05

Hallooo maxikurt
Har du fundet en løsning eller??