/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Strømforsyning?
Fra : stumbi
Vist : 439 gange
40 point
Dato : 04-05-03 12:47

Hej, er der en venlig sjæl der har et bud på hvor jeg kan købe en strømforsyning til min Packard Bell SlimView 527 fladskærm. Den skal bruge 12V/5V? og 2,0A.

Jeg har købt den i El-giganten som demomodel uden tilbehør til 1200,- , er det helt hen i vejret!

Hilsen Sten

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 50 point
Dato : 04-05-03 13:56

Helt hen i vejret er det dog ikke men vi skulle jo nok lige find ud af om du skal have 5 volt eller 12 volt det er sikker nok 12 volt DC ampere 2,0 kan nok være rigtigt.
http://www.packardbell.co.uk/support/node485.asp
Her er siden som beskriver din skærm forløbigt, vil lige checke et par details
OW

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 04-05-03 18:04

Finder ikke nogen manual til ovenstående, er der ikke nogen angivelser på skærmen selv.
Ved at strømforbruget skal dækkes med ca 2,5 amp, men det skulle ikke være svært at finde en egnet spændingsforsyning.
OW

Kommentar
Fra : stumbi

Dato : 06-05-03 09:19

Hej!

Jeg har ringet til support, Packardbell, de sender en strømforsyning til mig 159,- kr. Se det var jo nemmerer end jeg havde regnet med. Hos El giganten kunne de ikke oplyse hvor man ku købe en sådan!!!

Jeg takker!

Sten

Godkendelse af svar
Fra : stumbi

Dato : 06-05-03 09:20

Tak for svaret oldwiking.