/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Skal samle en yamaha 4gear´s moter fra b~
Fra : guldfisken
Vist : 842 gange
40 point
Dato : 04-05-03 11:47

Hejsa!!
Jeg har en yamaha 4 gear´s moter som ligger i kasser som jeg skal have samlet helt fra bunden af, så jeg ville lige høre om der er nogen der ved hvór jeg finder tegninger på hvordan man samler sådan en yamaha 4 gear´s moter, da jeg aldrig har prøvet det før!!
Håber der er nogen der kan hjælpe, Mvh René

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 04-05-03 21:55

Hmmm, hvis du bestiller et knallertkatalog fra Thansen (det er gratis), så er der tegninger i den af hvordan motoren er bygget op, sammen med resten af knallerten, og du kan også se ALLE reservedele til den der. Du skal bare pase på, da de uoriginale dele, ikke altid er 100% nøjagtige, sammenlignet med de originale. Du kunne jo også købe nogle tundele (hvis det da har interesse) og montere dem, nu hvor den alligevel er skilt fuldstændig ad.
Du kan evt. spørge en knallertmekaniker, om han kan skaffe dig nogle originale tegninger af den, fra den gang den blev bygget.

/ZeroXP

Kommentar
Fra : guldfisken

Dato : 04-05-03 23:57

Jeg mener at thansen ikke mere køre med de tegninger i de nye kataloger, ved de gjore det i de gamle!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 05-05-03 21:15

har de da delt katalogerne op i knallert og scooter. Hvis dette er tilfældet, skal du jo have knallert kataloget. men prøv at besille det på Thansen. det er jo gratis, og det tager vist kun tre dage at få det.
Ellers prøv at spørge, som jeg også nævnte i mit første indlæg, en knallertmekaniker.

Kommentar
Fra : Rasmus112

Dato : 12-05-03 13:26

Det er for let!!! Tag dig dog sammen!!!

Kommentar
Fra : guldfisken

Dato : 12-05-03 13:45

Rasmus112 har aldrig gjort det før så jeg tror det er dig der skal tage dig sammen!!

Kommentar
Fra : Rasmus112

Dato : 15-05-03 15:07

Ej, okay. Find en masse tegninger over motoren i T Hansen kataloget. Det er ikke svært, heller ikke selvom at man ikke har prøvet det før...

Kommentar
Fra : guldfisken

Dato : 15-05-03 16:03

problemet er at thansen har ikke bladene hjemme lige i øjeblikket, og der går hvis lang tid før de for dem