/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ævs hvor er her kedeligt idag!
Fra : skingur
Vist : 465 gange
1 point
Dato : 04-05-03 11:41

Gråvejr, kedeligt..og her sker der ikke en dyt...kandu sender mig ingen mails og det fatter jeg ikke!!!

Skal lave farsbrød til 20 mennesker, til søndagsfrokost samt op til hestene og beundre en ny!
Hvad laver I? Får i nogen mails fra de spørgsmål I abonnerer på?
Mvh Christina

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 11 point
Dato : 04-05-03 11:46

nææh, men konfimationssæsonen er startet. Ikke at jeg skal til nogen, men det kan måske være grunden til det? Vi (min mand og jeg) sidder og venter på at solen skal titte frem, så vil vi nemmerlig i haven og forskønne den lidt
Ha en rigtig dejlig søndag..nyd livet og det kommende gode solskin
Knuser
Sus

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 04-05-03 11:48

Jeg har lige været på arbejde, og nu sidder jeg og triller tommelfingrer indtil der kommer Formel 1...!

God søndag!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-05-03 11:51

nopes, ingen mails buuhuuu

er ved at gøre hovedrent efter brylluppet, og trængte lige til en pause...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 11:59

blev du gift igår?????????

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-05-03 12:16

nope, sidste lørdag

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 12:39

TILLYKE med det! Var det et godt bryllup? Fik I en masse gaver?

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 12:50

nå...nu har jeg lavet farsen til alle farsbrødene.
Sidder og spekulerer på hvor dælen min mand er...tog til fest i går, skulle have fri klokken 0500 og er ikke dukket op endnu... hans mobil ligger - selvfølgelig- nede på spisebordet.
har lagt en seddel til ham (jeg tager nemlig snart af sted) at når det er meningen jeg skal gætte hvor han er, kan han vel også gætte hvor jeg er..og hvornår jeg kommer hjem! Hrmpf!
(he he melander...det er skønt at være gift..vi har været det siden 98!)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 04-05-03 14:13

Jeg har lige været et smut inde på kandu.
Nu skal jeg i gang med at skrive en konfirmationssang.
Og når den er færdig, skal jeg i gang med at skrive en konfirmationssang.
Og når den er færdig...

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-05-03 15:22

skingur>>jeps vi fik en hulens masse gaver, og tænk engang, ikke én af dem skal byttes.....hmmm måske en, en årsske fra georg jensen, selv om det er en ske til 795,- aner vi ikke hvad vi skal med den...

Det var et kanon godt bryllup....

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 04-05-03 16:35

Hej, -nårh, jeg skulle have været på udstilling og til lydighedsprøve med min hund i dag... Men hun er syg, -jeg er syg, og i går skar hun også poten. Og oven i det, så er hun kommet i løbetid for første gang... -Så det var nok bare ikke meningen, at vi skulle til den udstilling... Men vejret er jo allså ret godtnok, så vi trasker nogle lange stille og rolige ture i skoven... Og der kommer jo nok en anden udstilling og prøve... Håber I allesammen osse har en god søndag... -Tillykke med bryllupper, konfirmationer og farsbrød.... SÅ!!! NU kommer der mails!!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-05-03 16:44

Ja det går rigtig fint for Kandu. Mails er blot ca. 5 timer forsinkede

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 04-05-03 18:03

i siger kedelig dag, jeg har lige sit chancen for at få en 10'er tilbage 79 gange, flyve forbi.

Real Madrid tabte 1-5 (yes, du læste rigtigt), hjemme på BB, til Mallorca. dette havde jeg tippet, og det var til odds 11,00.
Brøndby vandt (sælvfølgelig) over Esbjerg, som jeg havde tippet, odds 1,75.
Chelcea var den måske mest sikre som jeg havde spillet på, det skulle vinde med et handicap på 0-1, men det gjorde de ikke .
Alt dette gav odds 79,88, altså 798,8 kr. tilbage for en 10'er
Chancen får man ikke 2 gange, men er der nogen der har lignende historier, så skriv lige den "sjove" historie her.

/ZeroXP - der aldrig holder med chelcea igen....

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 04-05-03 18:08

Den sport - den sport.

Det er godt vi har spiritus, det har reddet mange unge mennesker fra idræt.

Mvh
Ram2

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 04-05-03 18:11

lol......men sandt!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 04-05-03 18:23

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjj.....plz no!

Har lige kigget i min mailbox, som der bliver sendt kandu-mails til, jeg har .....og hold nu fast.......700 F****** mails at rydde op i. Så ken jeg vel lære at slette det hak i bunden at et spørgsmål........damn

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 04-05-03 18:41

Til lykke Melander!
Emesen.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-05-03 19:08

emesen>>takker mange gange...

Kommentar
Fra : rasmus91

Dato : 04-05-03 19:21

Er der nogen der er med i det der hvor man får 500 point hvis man er den sidste

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-05-03 14:36

søndag igen igen og jeg sidder her fordi jeg ikke gider gøre rent..hm..skullwe måske tage mig sammen..her er ca ligeså kedeligt som i søndags!!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 11-05-03 16:37

Orrh, hvor er det synd for Christina... Men vejret er da bedre i dag, kandu sender da mails, -og du skal da næppe lave farsbrød igen i dag??
En masse smil til dig, kan være det hjælper...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-03 16:44

Jeg har hørt at man kan få sådan en elektronisk ged der kan klippe græsplænen.
Køb den og prøv om den også kan gøre rent.
Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-05-03 20:13

PS. Den tåler ikke farsbrød i større mængder.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-05-03 22:21

he he..og tak for alle smilene og de gode gede-råd! Tog i hundeskoven m. familien samt tre af de firbenede...herligt! Var der i 2 1/2 time..inkl pizza og øl!!! (fik osse gjort ovnen ren efter de famøse farsbrød i sidste uge..havde godt nok håbet, gemalen tog sig af den, mens jeg var væk...øv!)
Kh Christina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 08:11

Christina..havde du husket at spørge om han gad? *GG*
Men kender det godt..hver gang prøver man om han nu vil overraske én med at der er gjort hovedrent når man kommer hjem...og man bliver lige skuffet hver gang
Det første man starter med er: at skifte håndklæder og karklud ud..kender du det??
Knus
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 10:04

jeps, og skure wc og håndvask!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 10:06

Kan vi så lige moderere denne søstersolidaritet. Det er Kandu og ikke Røde mor!!

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 10:10

smalltalk = Røde Mor
æv bæv

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 10:12

Så siger vi da bare det, men vi er nu ikke enige.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 10:15

du husker måske at skifte karklud og tørre håndvasken af? hvis du gør, er du sødere end min mand...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 10:20

Ja og vaske lokum, vaske op, vaske tøj, og vaske op og ned. Det er vel et spørgsmål om vilje og nød. Hvorfor skulle man lave en masse kedeligt arb. når andre gør det frivilligt.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 10:25

tror mere det er et spørgsmål om snavs-tærskel!! Og min er ike så stor som gemalens!!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 10:27

Han er sgu da smart. HE He

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 10:29

I opvasketerminologien opererer jeg med begrebet "Kagetærskelen". Når jeg kun har kagetallerkner tilbage, så vasker jeg op. Det kan så rykkes lidt, hvis jeg tilfældigvis har kage i huset.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 10:32

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 10:35

hi hi..ja, jeg ved ikke hvad det er vi gør forkert?? Ram giv os lige nogle tips

Min mand kan da vældig godt lide at der er pænt og rent og han har da også ryddet op når jeg kommer hjem. MEN, Han har ikke tørret køkkenbordet af, han har ikke gjort toilet og håndvask rent (det glemte jeg liige farten christina *GG*)

Sengetøjet er med garanti ikke skiftet, selvom det er 3 uger siden sidst, håndklæder og karklud lugter somom de har ligget i en kloark *GG*

Meeeen han er ikke nogen gris vil jeg kraftigt pointere....tror bare ikke han tænker over det *GG* Det er jo sådan noget jeg gør til daglig...og hans mor gjorde før jeg gjorde det *GG*

Såååeeh måske skal jeg sætte mine sønner til at skifte håndklæder og karklude, så vi kan få brudt kæden!!!! Ja ved i hvad det tror jeg dælme jeg gør!

med vanebrydende hilsner
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 10:40

Hvorfor skal der laves om på det??
Det er da bare mig der ikke vil "betale prisen" for en lavtærskel model.
Jeg har været enlig mor i 12 år, det gir' sgu hår på brysterne.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 10:43

okay ram2, nu bliver jeg liiiige lidt forvirret...jeg var overbevist om at du var af hankøn....???
(Hvorfor var jeg det hvis du ikke er???)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 10:46

jeps..jeg er også snot forvirret *G* Var også overbevist om at du var en mand?? Eller leger du med os igen
Sus

citat fra Christina: (Hvorfor var jeg det hvis du ikke er???)..og hva dælen mener du med det *GG* Jeg tror forvirringen er i højsædet lige nu??

PS Vil liige pointere at jeg er kvinde og har været det hele livet...og vil også blive ved med at være det *GG*

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 10:47

Sus...glimrende ide! Nogen skal jo starte et sted!
Lær dem osse lige det der med at sætte de sidste 5 ting fra opvaskemaskinen på plads (selvom de hverken ved hvad det er eller hvor det skal stå), tørre køkkenbordet af, tømme vasken for snadder og hænge viskestykket op! jeg BEGRIBER ikke, at de ikke kan se den forskel der er på, om en han eller en hun har ordnet køkkenet!!!!
Nå..men gemalen er god til det med elektriske maskiner, save brænde m.m.
Christina

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 10:51

ja, min kan også alt det der, han er hamrende dygtig håndværker..og ved du hvad jeg elsker ham sgu overalt på jorden selvom han ikke er fuldkommen...you can´t get it all !!
Knus
Sus
Hvor bliver Ram af?? jeg er da spændt på om han/hun er hermafrodit

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 10:52

Citat uddybet: (hvorfor var jeg overbevist om at du var af hankøn hvis du ikke er???)

Jeg er smænd osse af hunkøn (det kan man i nogen grad høre på navnet!!!) er glad for at være det og har været det i 30 år....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 10:54

oki..Dit nick Skingur..hvad dælen er det?? hvordan har du egentlig fundet på det?? Har villet spørge før men havde glemt det igen
Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 10:56

Hold da k... Det er sgu morsomt

Hør nu her I 2 tøser. Tror I, at jeg har sneget mig ind i jeres lejr forklædt som dame?

Udtrykket "enlig mor " var en metafor, der skulle illustrere, at jeg bortset fra amning også påtog mig de opgaver, der traditionelt påhviler en mor.

Aiii, hvor er I nemme at narre L.U.

Ram PS. Slå lige op hvad en "Ram" er på engelsk

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 10:57

ja...sådan er det med de mænd...

Øspjaskregner det også hos dig? Jeg prøver at tage mig sammen til at komme afsted...jeg (fnis) glemte min rygsæk på seminariet i fredags efter vi kom hjem fra Livø - den står nu i fysiklokalet som jeg ikke aner hvor er...ydermere har jeg ikke været i bad endnu fordi jeg sprang en masse sikringer da jeg gjorde ovnen ren igår (mere fnis) og det opdagede vi først i dag... 0 varmt vand!!!!
Min mand er god til at skifte sikringer...heldigt, for med min ringe højde (1.60) kan jeg ikke nå sikringsskabet, der hænger over trappen...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 11:00

det var nok de der hår på brysterne...plejer man ikke at kalde det bryst i ental, når vi taler om mænd? Nå, men lidt hermafrodit er du jo så...

Troede ram var noget man proppede i sin computer, når den kører for langsomt...

min dybeste respekt for dig som enlig mor, ram.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 11:02

>Skingur.

Hvad var du før?

[citat]
Dette er et citatJeg er smænd osse af hunkøn (det kan man i nogen grad høre på navnet!!!) er glad for at være det og har været det i 30 år....
[/code]

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 11:03

sus..mit nick.. Da jeg skulle logge på prøvede jeg selvfølgelig med christina, som selvfølgelig var taget. Så prøvede jeg med gandalf (min gravhund) men den duede sføli heller ikke..ligesådan med kattene osv. Min mor havde lige fået ny hest og så prøvede jeg med den istedet! Det viser sig godtnok at den hedder "Skenkur" (som betyder sofa eller bænk!!!!) Men jeg synes egentlig Skingur lyder meget godt! men hvis I møder en "Skenkur" så er det altså min moar!!!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 11:05

en lille klat med en masse kromosomer der endnu ikke havde bestemt sig til om de skulle blive xx eller xy tror jeg...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 11:05

ja ja..Ram regnede da egentlig også med at det var en metafor hi hi, men du må sgu da indrømme at det var lidt kringlet det du skrev *GG*

Christina, ja det er også mørkt og trist her, og indimellem regner det...måske skulle du vente til imorgen med at hente den rygsæk *GG* Hva med en etagevask eller en kold dusch *G*

Hi hi...så er vi næsten lige høje jeg er 1.63 !! Og til dagligt måler jeg 1.28...det andet mål er når jeg ligger ned...hi hi

Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 11:09

hold da op, den skulle jeg liiige regne lidt på...intellektuel udfordring midt i formiddagskaffen!!!! Har du ikke en kørestol der er højere, så du kan nå i skabene??? Eller hvordan...jeres hjem er måske indrettet mere efter dig end efter de der tårnhøje mænd? (Min er tårnhøj...1.93)

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 11:12

>Mango
Det var ikke kringlet (synes jeg), men du ved mænd er fra Mars, og kvinder er fra Venus.

>Skingur.
Du ku da bare ha sagt, at din levealder var lig den tid du havde været hunkøn.

>Begge.
Jeres ben er da ikke så korte, at de ikke kan nå jorden, og det er jo en god ting

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 11:14

he he ram..det er osse altid det jeg siger til folk!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 11:17

Nej jeg har ikke en kørestol der er højere *G* Jeg søgte engang kommunen om en elektrisk kørestol, som havde en indretning så man kunne komme op at stå...men den havde jeg ikke brug for mente de Hmm, og mit hjem ! Jo det er fortrinsvis indrettet efter mig, skabene er sænket og køkkenbordet ligeså, og underskabene er fjernet så jeg kan køre ind under. Det modsatte køkkenbord er så i normal højde. Min mand er heldigvis knap så høj, 1.75...det er dælme for upraktisk at få dem for høje i min situation *GG* De der høje mænd har det også med at få rygproblemer

Men ellers tror jeg du har regnet den ud Christina *GG*

Men synes da du skulle komme og besøge mig, så kan du jo se hvordan mit hjem er indrettet!! Hvordan er det nu? Har du bil??

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 11:22

Ram, jeps og efter at jeg havde læst den bog Mars og Venus har jeg kunnet forstå, og elske mænd meget mere !! Og for den sags skyld også forstå mig selv bedre...og forsøge at forklare min mand hvad der sker, når jeg bliver helt urimelig..alt ialt en fantastisk god bog synes jeg.

Når vi (Christina og jeg) skriver som vi gjorde om vores mænd, var det jo bestemt også med en forståelse for hvordan det er at mandens "hovede" virker *GG* Ikke sandt Christina??

Fnis
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 11:26

ja..en gammel citroen, og det vil jeg gerne når jeg har overstået eksamen!

Sikke en sød lille mand du har!!! Det er ikke tit man får dem i en så handy højde!!! Det gode ved min er, at han sidder VED SIDEN af mig i biografen og ikke FORAN!!!!!!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 11:32

Er ved at dø af grin..sød lille mand *G* skal ihvertilfælde ikke vise ham denne tråd *GG* Min forrige mand var da endnu mindre 1.70 *GG* kan nok bedstlide dem når de ikke er alt for høje...får osse ondt i nakken af at sidde og kikke opad hele tiden *G*
Hvornår er du færdig med eksamen?? Du skal være hjertelig velkommen, og ved du hvad du er meget velkommen til at tage din høje mand med, hvis bare han lover at gå ned i knæ, eller sætte sig på en stol når jeg skal tale med ham *GG*

Knuser
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 11:33

nå, nu har jeg fået et næsten varmt bad, iført mig ridebukserne (ret optimistisk når man kigger ud...jeg ved at hesten er pladdervåd!!!!) Skal køre manden til Arden så han kan hjælpe svogeren med at bygge stald og så må jeg hellere få hentet den famøse rygsæk samt besøge min mor...

Det har været en hyggelig formiddag i selskab med jer tøser (ha ha til ram!!!)
"Ses" senere!

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 11:33

Nå.... jeg hopper ud af hønsehuset. Har noget bøssearbejde der skal laves
For at foregribe en hver misforståelse - Jeg er ikke bøsse!!

Hyg jer
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 12-05-03 11:37

sus..midt i juni mener jeg (d.18 eller sådan noget!) Det blir hyggeligt!

ram..god fornøjelse..he he

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 11:39

griner lidt af Christina..tager bad med ridebukser på *GG*

Nå..jamen i må have en god dag begge 2!!

Ja Christina, vil glæde mig meget til at møde dig..øhh er du på ICQ ??

Sus

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 11:44

Slog forresten lige op, hvad Ram betyder: Buk, vædder, hydraulisk vædder, rambuk, murbrækker, stødslæde, krydshoved, værktøjsslæde, ramme (ned, ind) ,vædre, stampe, banke, (ind) og The Ram astrologi (vædderen)

Så er det jeg tilspørger dig ram2 hvilke af disse noget "hårdtslående" *GG* oversættelser er det så vi skal regne med??

Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 12:30

Jae - Der er frit valg på alle hylder

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 12:58

Hmm vædder kan du ikke være, tror mere du er skorpion??
Krydshoved og rambuk vil jeg nok hælde mere til *GG*

Men kunne du ikke fortælle hvad DU SELV mener det er?? *GG*

Hvor i Danmark er det du er bosiddende?? Tænker jo på at invitere dig samtidig med Christina!! Kunne være rigtig sjovt..men du kan lige stå dig i at pifte min stol *G* Det gjorde min lillebror engang..og han gør det aldrig mere Grrr !!

Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 13:12

Det er nok nærmest et "krydshoved", hvad det så end er.

Jeg bor i Københavnstrup, så det blir nok lige langt nok for en visit.

Har i øvrigt for år tilbage været deporteret til Himmerland for en periode af 10 år. Det var en god tid.

Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 13:17

Tjaa. men hvor der er vilje er der jo vej ikke sandt?? *S*

Ved heller ikke hvad et krydshoved er, har slået det op, men der står ingenting.
Men vi er jo på kandu, sååeh vi kunne jo spørge der *GG*
Sus

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 12-05-03 16:51

Forbløffelse! Ram er af hunkøn og vædder, som mig selv... Jeg har lige kikket historikken igennem, og det er da rigtig nok, Ram har jo ikke besvaret en lang række af "mandespørgsmål " om computer og biler o.s.v... Sikken en overraskelse på en mandag!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-03 16:59

Her kan du se et krydshoved:
http://www.ime.auc.dk/people/employees/jr/Notes/mekbas.pdf
I pdf kikkerten kan du søge Krydshoved eller rulle ned til side 35/36
Interessant vil jeg mene.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-05-03 17:07

Øh - jeg så altså ikke at spørgsmålet var stillet og besvaret.
Emesen.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 18:26

Det er da et smart lille system du betjener dig af Birgitta. Små fordomsæsker stablet pænt oven på hinanden.
Jeg er alvorligt bange for, at du kommer til at sande nogle fejlslutninger, hvis du ikke tager et mere nuanceret system i brug.

Mvh
Ram (Ikke nødvendigvis = vædder i astrologisk sammenhæng)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-05-03 19:49

nææh Birgitta..tror nu helt bestemt han er hermafrodit *LOL*

Sus

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 12-05-03 23:04

Nå piger. Nu kan I da ikke tæske mere rundt i, hvilket og hvor køn jeg er

Mvh
Ram (han[sidst jeg så efter] - løve - fraskilt fra dame - far) Krydshoved...........

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-05-03 08:33

hej Ram

jamen så er det bare vi lige skal have fundet ud af hvad et krydshoved er *G* der er kommet nogle bud..dem må vi så lige nærlæse og lave om så de passer på på dig Ram *GG*
Kan vi få nogle bud??

Sus

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-05-03 16:45

Stakkels Ram, du kan jo aldrig bevise, at jeg ikke har ret . Er det så forfærdeligt at blive afsløret som kvinde?? Vi er jo ikke andenklasses mennesker. -Forøvrigt er der jo heller ikke noget, der forhindrer mig i at være en mand, trods mit navn... hi hi.
Hav en god tirsdag..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-03 17:02

Hvor er der altså hyggeligt her på "tøsesiden".
Emesen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-05-03 17:43

Ja ikke Emesen...skulle der ligge en lille pige gemt i dig også?

Sus

Christina hvor er du blevet af??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-03 17:48

Det har jeg ikke observeret, men ellers gå ind på http://www.frederiksberghospital.dk/FHTekniskTjeneste.nsf/SkalKategorier/Praesentation
Jeg er lidt beskeden og har sat mig selv nederst.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-05-03 17:54

Hej, Eyvind, hvor ser du sød ud... Det er skægt at få sat ansigt på folk..
Birgitta

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-05-03 18:20

Bluf-jeg er ikke så sød.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 13-05-03 18:29

Næhhh, det er jo sletikke sikkert, at det er dig... Intet er sikkert i denne digitale computerverden

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 14-05-03 00:03

hej...har været hos min moar...og hestene...
(fedt at have læseferie!!!)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-05-03 08:31

Heii Christina

Ja det er ikke dumt at have læseferie...hmm tænker mange år tilbage ;.)

Og Emesen..syns da osse du ser rar ud

Kunne godt tænke mig at se i andre...var der ikke noget med at zonker lavede en side med billeder??...Eller har folk boykottet den??

Sus

Kommentar
Fra : anderumpen

Dato : 17-05-03 21:16

Ja ram, din platskaldede høne af en kok i brunstid.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-05-03 21:24

Takker for komplimentet.

Det er altid rart når *nye* brugere på Kandu falder så hurtigt til.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-05-03 00:48

hmmmm... lurer vi en "haiiii zonker welcome back" eller er der bare en anden jerk på banen?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 18-05-03 08:57

Tjaa det ved man jo aldrig...meeen du plejer jo at være god til at spotte ham Har du lyttet ordentlig til din intuition??
Hvordan skal jeres søndag gå?? Jeg er stået tidligt op, usædvanlig frisk idag..og min mand er med stor sansynlighed, stadig syg!! Øv..min den store har haft "bræksyge" i 2-3 dage..og det har husbonden åbenbart overtaget.
Hilsen hende der bestemt ikke har tænkt sig at tage over!!
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-05-03 10:06

hej sus...jeg skal fodre familiens nyeste (solsorteunge..) og ride en laaang tur i skoven på en skøn hest jeg har lånt i 14 dage!!!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 18-05-03 16:42

Jeg håber, I nåede jeres udendørs aktiviteter, før regnvejret tog fat. Jeg er lige kommet hjem med en meeget våd hund og en endnu mere våd mig med sandaler og våde sokker og våde bukser og vådt overtøj og vådt indenunder. Solen skinnede selvfølgelig, da vi gik, men det blev altså ikke ved...
Men det er vist ikke særlig koldt, så pyt med det. Vi har begge fået en omgang med de store badehåndklæder. Og det var en god tur, med ællinger og andre hunde o.s.v. Og jeg slipper vist for at vande have i aften..

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-05-03 18:24

Ja jeg har bare holdt badefridage. med isolering og vandrør.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-05-03 23:27

hold da op...her er kedeligere end sædvanligt. Faktisk sidder jeg og sender mails til mig selv for at se om systemet overhovedet virker...patetisk.. (skulle jeg få mig et liv? Naaarj, vel!)

hm. Går da bare i seng så! Skal tidligt op..ævs! (og lukke de tykke heste på græs...de må kun gå et begrænset antal timer morgen og aften for ikke at blive alt for runde!)

godnat...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 24-05-03 08:54

og her er stadig trist..omend jeg har set spor af rudolf herinde til morgen. har fået 3 mails fra kandu på 12 timer...ikke overvældende!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-05-03 16:37

Her er en lille fyr du kan hygge dig med:

http://trilobite.electrolux.dk/

Eyvind.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-05-03 16:45

Hej, Christina. Hvad med at ride lidt rundt på de der tykke heste... De vil vel have godt af motionen, og måske ville det osse hjælpe på dit humør?
Det er jo bare Week-end igen... det behøver da ikke at gøre ondt... Det kan såmænd tidsnok blive mandag igen
-Eyvind... jeg kunne ikke få trilobitten til at virke.... øuf.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-05-03 17:02

Birgitta! Tryk lige over YES - så kører den.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 25-05-03 17:32

Narh, der var noget, jeg skulle downloade..... jeg var bare ikke tålmodig nok. "Uafhængig, smart, følsom, omhyggelig og flittig" ...........Jamm, hvad skal man dog så med en mand??

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-05-03 19:56

Tja nogen skal vel vedligeholde/tømme maskineriet. Han kan jo også løfte dine fødder når den kommer kørende. Ellers kan jeg ikke komme på noget.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-05-03 22:21

birgitta...den kan ikke nå i de øverste skabe..det kan min mand!!!

Og jeg laver nærmest ikke andet end at ride rundt på de tykke heste,- tog min yndlingshest i skoven uden sadel...som at sidde på en pelsbetrukket tønde

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-05-03 16:58

Det lyder ret hyggeligt med den der tønde... -Måske skulle du have et par hunde (f.eks. border collier), der kunne jagte lidt rundt med hestene på marken, allså undtagen din tykke yndlingstønde, som selvfølgelig ikke gerne skulle blive for træt til at slæbe dig.. Måske ville dine hjulben rette sig ud efterhånden som hestene bliver slankere.... Og SÅ behøver DU heller ikke nogen mand mere. (Jeg har ingen hest, så jeg kan selv nå de øverste skabe)

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 19-07-03 10:32

Tak for svaret Sus. Er I kommet hjem fra ferie?
Jeg rydder lige lidt op i mine gl. spørgsmål inden jeg skal op til hesten

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-07-03 13:02

Jepper vi er kommet hjem kan du ikke lige sende en mail til mig...vi har "ryddet op" i puteren...såeeh din adresse er altså smuttet med i svinget
Knus sus