/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvorfor gemmer Word filer
Fra : EiHaBr
Vist : 555 gange
100 point
Dato : 17-06-10 14:10

Når jeg går ind i Word kan jeg se hvilke filer jeg sidst har skrevet, på åbningssiden.
Det kunne være rart hvis disse kunne slettes, i nogen tilfælde behøver andre jo ikke at se hvad jeg sidst har skrevet, f.eks en tale en sang eller andet.
Ved nogen hvordan man sletter dem

MVH EH

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-06-10 14:23

Måske kan du bruge dette.
http://www.eksperten.dk/spm/529536

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 17-06-10 15:12

Du går ind i indstillinger, vælger generelt, fjerner flueben ved "vist seneste åbnede filer"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-06-10 15:13

Gå ind i funktioner i Word, væld indstillinger og fanebladet generel. Her skal du fjerne fluebenet i feltet "vis seneste åbne filer"

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-06-10 15:16

To sjæle en tanke.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 18-06-10 18:52

Man kan da bare lade være med at skrive noget, som ikke er helt stuerent.
Men helt skjule det kan du ikke,med mindre du lagre det på et externt medie!

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 20-06-10 21:23

Til Severino.
Nej det kan man da sikkert ikke, men det behøver da ikke at blive vist når man åbner word. Dem der får lov at låne min maskine sidder ikke og gennemroder mine mapper, håber jeg da ikke, så låner de ikke så længe mere.
Forresten stuerent kan da godt være ikke er beregnet til andre Ha Ha.

Tak for jeres fine beskrivelser, som alle var gode - granner havde nok den hel korrekte, syntes jeg han får point.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 21-06-10 08:44

Du kan bare have et usbmemorystick tilsluttet, så kan du jo bare gemme de filer du ikke vil have andre skal kunne åbne og tage stikket med.