/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hjælp...Mangler ´´Egekilde´´ reklame
Fra : Pete.Sinner
Vist : 1367 gange
300 point
Dato : 16-06-10 21:15

Hjælp...Mangler et link til ´´Egekilde ´´tror jeg det er ´´ reklame video på nettet.... det er den hvor en pige/dame holder en flaske Egekilde vand imellem dørene i en elevator, og en mand får det hele i hovedet....

Og....Hvorfor `` plejer der at blive spurgt om `` Fordi...... min kone har vundeten tur til London.... Og jeg har sagt at hun skal købe tøj i den stil som pigen i reklamen har på..... med støvler og det hele...
Men kan desværre ikke finde billeder eller video på nettet.

Og så er der også lidt til mig....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-10 21:20

her...så kan du begynde at lede.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-06-10 21:20
Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 16-06-10 21:34

Nobe ikke der.... er svær at finde.......

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 16-06-10 21:50

Citat
flaske Egekilde vand imellem dørene i en elevator

Hvorfor en flaske vand ?
Hvis det var hendes hovede der blev klemt gav det samme resultat

Accepteret svar
Fra : onetime

Modtaget 310 point
Dato : 16-06-10 22:05

Godkendelse af svar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 16-06-10 22:08

Tak for svaret onetime.

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 16-06-10 22:24

Ville bare lige sige :
det er ´´det´´ stykke med bart der er imellem underkant jakke / kjole /// overkant støvler.... fint og dejligt.... lige langt fra knæ til støvler... og knæ til kjole.... Det er Sku´ dejligt

Hilsen Smeden...