/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
loop graphite vs vision 3-zone.
Fra : Fluefiskedrengen
Vist : 1201 gange
20 point
Dato : 04-05-03 10:05

Hej.
Hvilket fluehjul synes i er bedst, vision 3-zone eller loop graphite?
Mvh Andreas

Kommentar
Fra : tom34

Dato : 24-07-03 15:18

hej Andreas
det er to super hjul du spøger om her. Jeg vil sten sikker ta" loop for deres udvikling er
helt i top for tiden for at ikke glemme scierra de de laver også super kram nu.Men du skal gører op med dig selv hvad det skal bruges til, hvor meget du du fisker osv.
mvh Tom

Kommentar
Fra : futhans

Dato : 05-05-04 09:18

Hej Andreas

Jeg foretrækker visio 3-zone men det er mest et spørgsmål om temprament.
Du kan også prøve at kikke på denne netbutik: www.leisuretime.dk

hilsen
Futhans

Kommentar
Fra : duedal31

Dato : 21-01-06 14:07

hej
jeg bruger selv Loop hjul til laksefiskeri og havørredfiskeri på kysten, så efter min smag får du et kanon godt fluehjul.
Sierra laver også nogle fortrindelige hjul til en fornuftig pris.
hilsen Duedal31