/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Søger Autolaker og Puch Maxi mekaniker
Fra : mugzmugz
Vist : 878 gange
20 point
Dato : 16-06-10 06:41

Søger en der kan Slibe/Autolakere en puch maxi.
Søger en der kan Lave Puch Maxi.

(København)

Håber der er nogle der ude.

Mvh
Mikkel
Mail: mtsldk@gmail.com

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 16-06-10 06:50

Hvis den ikke tank og skærme er alt for bulet, kan du spare meget ved at gøre det selv. Problemet er, at autolakerere som regel har alt for travlt til at side og slibe knallert stumper i deres skød. For det er håndarbejde da der ikke kan sættes maskine på runde dele.
Måske kan han finde en ung hjælper der kan nørkle med det, men ellers gå i gang selv, det er slet ikke så svært - og lad så maleren grunde, sande og lakere den.

Kommentar
Fra : mugzmugz

Dato : 16-06-10 08:24

Skærm og Tak er helt i orden den skal bare grundes/males vil jeg gå ud fra. Er noglet enkelt rust men ikke meget. men søger stadig en der kan lave puxh maxi her i københavn.

Kommentar
Fra : mugzmugz

Dato : 16-06-10 08:25

Hvor meget vil det koste at få malet en puch maxi?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-06-10 08:41

Citat
Hvor meget vil det koste at få malet en puch maxi?

Hvis du skal bruge en "fremmed" til at lave det hele, vil det koste mere end en NY....

Kommentar
Fra : mugzmugz

Dato : 20-06-10 01:06

kan man selv gøre det? skal man ikke havd udstyret? eller kan man leje sig ind?

Mvh

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-10 08:04

Der er jo ingen her der kan svare på om DU kan gøre det....

Men kan du ikke bør du droppe projektet - så er det billigere at købe en ny eller bruge den som den er.