/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Iphone problemer
Fra : Jkaas
Vist : 481 gange
200 point
Dato : 14-06-10 16:14

Hej jeg håber at der er nogen der kan hjælpe.

På grund af dårlig dækning hos Telia, har jeg fået ophævet min binding og er ved at fjerne låsen på telefonen,

Ifølge telia har jeg gjort følgende.

Telia har sendt en besked om at låsen er fjernet oog at jeg skulle gøre følgende.

gå ind ti Itunes
vælge gendan
sige ja til backup
og så vælge synkronisering

så langt så godt, så kom der en meddelse om problemer, og nu sidder jeg med en Iphone der ikke kan andet end at vise en cd ned en node og et usbstik i displayet.

Jeg tror ikke at der er noget program tilbage.
og i itunes vises telefonen ikke mere,

har prøvet at genstarte itunes
og trykket på de to knapper på telefonen og holdt dem inde til æblet kommer.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-06-10 16:28

Har du kontaktet TELIA, angåend hvad som så skete?
Selvom jeg ikke tror de vil tage ansvar, - hvis jeg kender dem ret.
Ellers må du søge hjælp hvor du har købt din Iphone.

Kommentar
Fra : Jkaas

Dato : 14-06-10 16:33

Tak for svaret men det er Telia så derfor prøver jeg ander veje det kan være at der er nogen der ved hvordan man fylder programmet ind igen

John

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 14-06-10 17:25

http://ifon1.no/iphone/general_solutions.html

kan du bruge noget af ovenstående ??

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 14-06-10 19:34

DU SIGE AT DU HAR :trykket på de to knapper på telefonen og holdt dem inde til æblet kommer,
HVILKET KNAPPER ER DE?

Kommentar
Fra : Jkaas

Dato : 14-06-10 22:02

den knap på toppen og den under displayet

vist nok afbryder knappen og hjem knappen

Mvh

John

Kommentar
Fra : Jkaas

Dato : 18-06-10 11:35

Jeg syntes ikke jeg har fået et svar jeg kunne bruge.

Løsningen var at geninstallere Itunes, men det havde jeg store betænklighedder ved da programmet var kommet med en fejl melding da jeg kørte backup.

men tilsidst var der ingen anden udvej og det virkede og jeg fik kørt alle programmer og det hele ind igen,

MVH

John

Annuller spørgsmålet
Fra : Jkaas

Dato : 21-06-10 12:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål