/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
skatersymbol ..eller.....
Fra : sredna2210
Vist : 639 gange
30 point
Dato : 03-05-03 22:05

Hej alle
I vore tids informationssamfund bliver vi jo dagligt bombaderet med forskellige udtryk, symboler osv.
Jeg er tit lidt skeptisk over f.eks. symboler da jeg ikke altid ved hvad de står for...f.eks. ville det være lidt "farligt" at købe en trøje med et hagerkors på fordi man ikke vidste hvad hagerkorset står for.

Jeg har ofte set et bestemt symbol på tøj som jeg ikke ved hvad betyder og derfor ønsker hjælp...

Symbolet er et stort A som står inde i en cirkel. Den tværgående streg i A'et er vidst gjodt længere og er blevet trukket ud af cirklens perferi.
Min opfattelse er at det er et skatersymbol, men hvad betyder symbolet?????

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 03-05-03 22:30

Tror du ikke bare det er et logo? Altså tøjfirmaets varemærke?

Kommentar
Fra : Shit_Ass

Dato : 03-05-03 22:44

Det kan være fra en tøj butik som laver skater tøj som hedder AIRBORN, det kan være det A´et står for.

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 04-05-03 07:41

Nej det er ikke tøjmærkets logo da jeg har set symbolet på mange forskellige fabrikater. Desuder har jeg også set det tegnet med graffiti på mure o.lig.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 10:09

hej..har fundet en hulens masse links, men jeg kan ikke åbne dem...måske kan du?

Skater billeder
Skater billeder Klik her for at komme tilbage
www.dejligelucas.subnet.dk/498793.htm

Mine Skater Billeder
Forside Mine Skater Billeder DC´s Team Josh Kalis
www.seje-mads.subnet.dk/262511.htm

skater billeder
www.knudsoeskolen.dk/hold4/soeren/skater.htm

Billeder
... F.C.K. billeder. Duller. GRAFFITY. Skater billeder. Pokemon skal døøøøøø ...
www.rigmand.subnet.dk/_571274.html

SKATER BIL
Skater Ting logoer skater billeder forsiden
www.duto.subnet.dk/217807.htm

Skater siden
[Graffiti siden] [Skater billeder] [Skater mærker]
www.ormehest.subnet.dk/229534.htm

http://www.dejligelucas.subnet.dk/
Velkommen til den total seje side Skriv i min gæstebog Send en SMS Billeder af Eminem Andre fede sider Om mig selv Lidt om Eminem Simpsons Er du vild med simpsons så tjek det her ud Billeder af Bart Billeder af Homer Billeder af Marge,Lisa og
www.dejligelucas.subnet.dk

funnypage
... Billeder af biler. Skater Billeder. Funny billeder ...
www.waterboys.subnet.dk/77486.htm

Skater billeder+film
... Her er billeder af mig og min ven Kim, som skater i vordingborg. ...
www.ullefry.subnet.dk/492005.htm

the alt mulig side
the alt mulig side Inhold links vitser/gåder billeder skater billeder
www.knudsoeskolen.dk/hold4/soeren/altmulig.htm

http://www.cyper-skater.subnet.dk/
Hej og velkommen til min hjemmeside :) linkZ du er gæst nr. på min hjemmside her er et par HTML-koder her er der et par skater billeder. Skriv i min gæstebog skriv en mail til mig SeNd En SmS TiL eN Af DiNe VeNnEr ElLeR mÅsKe KæRsTeN her er
www.cyper-skater.subnet.dk

Accepteret svar
Fra : TariLiex

Modtaget 30 point
Dato : 04-05-03 11:53

Er det dette??

http://www.wexclub.com/store/images/thumb_images/aamf_tn.gif

Det betyder Anachist... Jeg ved ikke rigtig hvad det er, men tror vist nok måske det er en tro...

Det bruges i nogle film FX. XXX (trible X) der en de en gruppe der kalder sig Anachist 99... (vist nok)

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 04-05-03 11:56
Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 04-05-03 19:50

Jep "TariLiex"...det er dette symbol jeg tænker på...du siger det betyder noget "Anachist" noget....."anakist" betyder vidst nok på dansk "at man ikke tror på noget" (religion)

Så betyder dette A-symbol "at være anakist" -og ikke tro på noget.......eller er det helt ved siden af????

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 04-05-03 21:20

Det du tænker på er Antikrist... Det er hvor du ikke tror på noget... ligesom Ateist..

Anarkisme er en ideologi som vil frigøre mennesket ved at ophænge regeringsmagten...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 21:56

anarkist = anarki = ideologi der vil frigøre mennesket ved at tilintetgøre staten og dens undertrykkelsesapparat!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 21:58

antikrist er BESTEMT ikke det samme som ateisme!!! Den antikristne er _modstander_ af jesus...og hvor kristus ventes at optræde på dommedag, tror antikristne på at Antikrist vil komme før!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 04-05-03 22:02

Ateistens tror ikke på noget guddommeligt overhovedet.. heller ikke en poersonlig gud. Han er gudsløs. Selv den antikristne tror på noget guddommeligt..det er bare det modsatte af jesus. (Og glem ikke, at Satan himself faktisk er en falden engel!)

Ikke for at starte en religiøs/teologisk diskussion....synes bare det var skrækkeligt hvis tarilex går og siger til folk, han er antikristen (satanist) og i virkeligheden mener, at han er uden guddommelig tro!!!!

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 04-05-03 22:10

Det gør jeg heller ikke!! jeg ved det godt, men nogle gange skal det gå lidt stærkt....

Jeg ved godt at når man er ateist, så tror man ikke på noget... og med antikrist tjaaaa lidt henad satanist... Marilyn Manson siger han er Antikrist....

Anarkisme er en ideologi som vil frigøre mennesket ved at ophænge regeringsmagten... <---- Det stod i den Store fremmedordbog...

Kommentar
Fra : sredna2210

Dato : 04-05-03 23:03

jep ...godt I forstod hinanden.......er også helt ening ...kunne bare ikke lige skældne de to ord Anarkist og Ateist...ups.

men svaret var som der er nævnt: en ideologi som vil frigøre mennesket ved at ophænge regeringsmagten

Godkendelse af svar
Fra : sredna2210

Dato : 04-05-03 23:05

Tak for svaret TariLiex.